أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



https://adlat.net/showthread.php?t=68711
117532 506
#401

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

***- ***- *
اما عادل فاخد رقم الذى اتصل منه ابومحمد..واعطاه لصديق له يعمل فى الاتصالات..وطلب منه فقط البلده التى يتصل منها هذا الرقم..فعرف من اى بلده هو..
قرر الذهاب ..ومعرفه اين هو منزل الدكتور حمدى..
***-
ام سالم: يا ابنى انا خايفه عليك..ازاى حتروح له هناك..
عادل: هو اغلب وقته هنا يا خالتى..انا حروح وحسال على بيته...على الاقل اطمن على رحاب..انا خايف عليها اوى..بالخصوص بعد ماعرفت اكيد بوفاه ابوها..اكيد حالتها صعبه..ده مات وهى بعيده عنه وحتى ماكلمتوش..
ام سالم :خلاص يبنى..اعمل اللى يريحك وابقى طمنى عليك اول باول انت كمان..
***- ***-
استعد عادل للسفر وودع امه وانطلق..
***-
سلمى كل يوم يتصل بها الدكتور حمدى ويقعد معاها على التلفون بالساعه واكتر..هى عاوزه تعلقه فيها..يمكن يحل عن اختها..
رحاب حالها يسوء لا تأكل..دائما بالسرير..لا ترضى ان تخرج خارج غرفتها..
دكتور حمدى:ايه ده.؟؟؟ هو انا جايبك هنا عشان مين يخدمك ولا العكس؟؟
رحاب تنظر له باحتقار..
الدكتور حمدى: اسمعى..انتى تقومى حالا تشوفى شغلك مع امى..ام محمد مش فاضيه ليكم انتوا الاتنين..انا جبتك هنا عشان تراعى مصالح امى..حللى اللقمه التى ياكلها اخوتك..
رحاب: كفايه بقى..انت ايه؟؟معندكش احساس؟؟ عديم الضمير؟؟ده ابويا اللى مات..حتى عزاه ماسمحتش لى بالذهاب له..امى ما اخدت بخاطرها حتى بالتلفون..ايه ده..انت مخلوق من جهنم؟؟
دكتور عحمدى: اخرصى ياقليله الادب..شكلك يارحاب ماتربتيش..بس انا حربيكى..
حربيكى وحخليكى تندمى على كل لحظه غلطتى فيها معايا..
على فكره....بكره فى ضيفه هنا..حتيجى تزورك..ههههه ضيفه حتفرحى اوى لماتشوفيها هنا..معايا بحضنى..ضيفه تهمك اوى..
انا وعدتها بكره اجيبها تشوفك..بس ههههه مضمنش انى اجيبها هنا..واخيها تنفرد بيكى وحدك..
عشان انا مجهز لها سهره معتبره اوى..
رحاب: مبيهمنيش ضيوفك اكيد ناس حثاله زيك..
وانا متشرفش اعرفهم ولا اعرفك..
الدكتور حمدى: هههههه غلطانه ياقمر..واللى ما اخدته منك..راح تديه لى هى على طبق من ذهب..دى بتموت فيا..عارفه هى مين يارحاب...
رحاب خافت.. من يقصد بكلامه المبطن؟؟؟ هى تعرفه لا يلعب الا فى ملعب رابح..
رحاب: انت بتتكلم على مين؟؟
الدكتور حمدى: هههههه ايووه كده اتعدلى فى الكلام..وبكره لما تيجى سلمى هنا..عاوزها تشوفك حقيره..ذليله مكسوره..عشان انا اللى يبيعنى ابيعه بالرخيص..راح اخليكى قدامها زى الحثاله..وهى اميره من الامراء..
رحاب فتحت عينيها على وسعهم..
رحاب: سلمى مين؟؟ سلمى اختى؟؟
الدكتورحمدى وهو يخرج فرحا من غرفتها: ههههه هى بعينها..قمر..قمرياخواتى بحبها وبحب دلعها..
رحاب:لالا..انت بتقول ايه؟؟ الا اخواتى..الا سلمى..انت لازم تبعد عنها والا حقتلك..سامعنى؟؟
دكتور حمدى ينظر لها بطرف عينه بخبث: طيب..لو مش عاوزانى المسها هى..تعالى انتى مكانها..حالا..قلتى ايه؟؟؟
رحاب كانت وقفت على قدميها خوفا على اختها..
اسرعت نحو الباب الذى يقف هو فيه..واقفلته بوجهه..واقفلته بالمفتاح..
رحاب بقلق: ياربى..ياربى ماذا افعل؟؟ لما ياسلمى لما؟؟




الدكتور حمدى من وراء الباب: ههههههه غدا سنرى من سيضحك ياقمر.. وتركها ورجع للمدينه..
***- ***- ***-

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#402

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

معلش عارفه انه صغير بس اعذروونى
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#403

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 7 (4 عدلات و 3 زائرة) ‏ريموووو, ‏الـــمـــتـــألـــقـــة+, ‏زهره التحرير+, ‏نسائم الرحمة+
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#404

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ايوة كده يا ريموو!
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#405

129878 رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرااا!
بس اوعي تسيبي سلمى تحضنه و تروح فيها زي زينب!!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#406

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

النت عندى حيجننى بطيئ
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#407

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يلا قومو من التحرير الجزء نزل!
هههههههههههه

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#408

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

تسلمى ياريموووو
وصوما مقبولا ان شاء الله

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#409

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بس هنيجى بكره وهنقفل الميدان
تصبحوا على خير

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#410

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريموووو
معلش عارفه انه صغير بس اعذروونى
هو صحيح صغير بس يفرس ويفئع المرارة
ريموو بدأت أشك انك بتنتقمي مننا بالرواية دي , دنا كرهت الدكاترة وكلية الطب كلها

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#411

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 6 (5 عدلات و 1 زائرة)
نيڨين, ‏زهره التحرير, ‏راجيه عفو ربى, ‏الـــمـــتـــألـــقـــة+, ‏نسائم الرحمة
كل دول مفروسين زيي

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#412

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ههههههههههههه

دايما متصربعين

مافيش صبر؟؟

ربنا يعين اجوزكم عليكم ههههههه

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#413

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 9 (5 عدلات و 4 زائرة) ‏ريموووو, ‏نيڨين+, ‏راجيه عفو ربى, ‏الـــمـــتـــألـــقـــة+, ‏نسائم الرحمة+
منورين

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#414

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ههههههههههههههههههه
شكلى هنضم للاعتصام ياريمووو
وعلى قولتك والله يا نيفين انا بجد مفروسه من الدكتاتور دا موووت
شكلى هساعد رحاب بقتله

إظهار التوقيع
توقيع : راجيه عفو ربى
#415

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

انا عن نفسي مش هنام
وهقعدلك كده للصبح

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#416

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

روووعة تسلم ايدك ياقمر
في انتظارك على احر من الجمر

إظهار التوقيع
توقيع : ايمان المقصبي
#417

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرا ,,,, مشوقة ,,,,, منتظراك
إظهار التوقيع
توقيع : ملتقى الجنان
#418

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

منورات
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#419

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

روووعة تسلم ايدك ياقمر
إظهار التوقيع
توقيع : bassouma
#420

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ريييييييييمووو!
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#421

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

فينك ياريموووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟
إظهار التوقيع
توقيع : ايمان المقصبي
#422

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ريييموووووو
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#423

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ريموووووووو محدش شاف ريموووو
إظهار التوقيع
توقيع : نوارا
#424

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

انا حاسة ان الرواية دي هنتنهي بجريمة قتل
بس مين اللي هيقتل الدكتوووووور؟؟

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#425

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ههههههههههه

نعممممممم

نعموووووووووو

يانااعم

انا جيت

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#426

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 5 (5 عدلات و 0 زائرة) ‏ريموووو, ‏نيڨين+, ‏amira ali+, ‏راجيه عفو ربى
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#427

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

***- ***- ***-
فى هذه الاثناء..كان عادل يبحث عن فيلا الدكتور حمدى..البعض اخبر عادل انه لا يعرف من الدكتور حمدى ولا اين يسكن..لكن سائق سياره الاجره ذاته الذى اوصل رحاب..عرف المنزل المقصود..فعرض على عادل ان يوصله الى المكان بنفسه..لكن الوقت تاخر..والمنزل لا يستقبل احدا دون موعد او خلال الليل..
عادل: طيب لوسمحت انا جاى ادور على خطيبتى الممرضه هناك..ويجب ان اراها بسرعه..
السائق: اهااا..الممرضه الجديده..لقد واصلتها بنفسى عندما حضرت الى هنا..
فرح عادل كثيرا بذلك..
عادل: ممكن الله يخليك توصلنى للفيلا دى وانا اتصرف هناك لوحدى..
السائق: مافيش مانع يا ابنى..بس..
عادل: بس ايه...؟؟
السائق: الدكتور ده فض اوى..ومبيحبش الناس..رخم ومتكبر..تصور كل من يمر على فيلته يسبب له مشكله..وانا خايف عليك والله..شكلك ادمى وابن ناس..وخطيبتك كمان كانت طيبه اوى وخلوقه..
عادل بحزن: مهو محتجزها هناك..ومانع اى حد يتصل بيها او يكلمها..
السائق بخوف: يالهوى..لا يكون عمل فيها زى..
عادل بقلق: عمل ايه..فى مين..ايه اللى حصل قول الله يخليك..خطيبتى هناك وانا بحبها اوى وخايف عليها..وكمان للاسف..ابوها توفى..وهى المسكينه حتى متعرفش..
السائق بتأثر: لا اله الا الله..مسكينه والله..شوف..انا حوصلك للفيلا بتاعته..ومش حمشى..حوقف خلف الفيلا استناك..انا خايف عليك...انا حستناك لحد ماترجع..ماشى؟؟؟ انا حبيتك لله..وعاوز اساعدك انت والمسكينه خطيبتك..مش عاوز يجرى لها حاجه زى ماجرى لبنت الغفير عندهم..بعد ما اعتدى عليها..ادها ادويه عشان تنزل الجنين فماتت وهى بتنزله..
عادل: بجد؟؟ يااارب..يلا بسرعه وحياتك..انا عاوز اطمن على خطيبتى..
اخده السائق الى الفيلا..وعندما اقترب منها..رأى الانوار فيها مازالت مضاءه..فعرف ان الدكتور هناك..فهم يطفئون الانوار مبكرا عندما لا يكون هناك..
استدار خلف الفيلا..واطفئ انوار السياره حتى لا يشاهده احد..وخبئ سيارته بين الاشجار التى على الرصيف خلف الفيلا..
السائق: انتظر قليلا حتى تطفئ الانوار..فهم لا يطيلون السهر..
عادل..: طيب لكننى سوف اخد لفه على المكان..لا تخف لن ادخل..فقط سوف استكشف..
السائق: الله معاك..انتبه على نفسك..
عندما كان عادل يستكشف حوالين الفيلا..رأى الباب يفتح..وتخرج سياره من الفيلا..كان فيها الدكتور حمدى الزفت...فاطمأن عادل كثيرا لذلك..
رجع للسائق واخبره بماحصل..ففرح السائق ايضا..
السائق..: تعال معى..العم ابومحمد جدا طيب..انه يخاف لكنه ليس شرير مثل الدكتور حمدى..اتمنى ان يساعدنا..ويدعك فقط تشاهد خطيبتك وتطمان عليها..
اتجها الى حيث نافذه العم ابومحمد فى كشك المراقبه عند البوابه..
دق السائق النافذه..
ابومحمد: من هناك؟؟
السائق: ده انا يا عمى ابومحمد..ازيك؟؟
ابوومحمد مستغرب.: ايه اللى جابك الوقت ده..انت مش خايف على نفسسك؟؟
السائق: ايه ياعم محمد..حنتكلم فى الطريق ولا ايه؟؟
ابومحمد: منت عارف يبنى الاوامر..محدش يدخل فى الوقت ده..والدكتور لسه ماشى من هنا..اخاف يرجع ولا حاجه ويشوفك عندى..
السائق: معاك حق ياعمى..بس فى هنا شاب جاى مخصوص عشانك ياعم..
ابومحمد ينظر لعادل باستغراب: عشانى انا؟؟
عادل:اهلا ياعمى ابومحمد..طبعا انت مش عارفنى..بس ارجوك..واللى اداك محمد تساعدنى..ابوس ايدك تساعدنى..
احتار ابومحمد اكثر: ماذا تريد يا ابنى..ازاى اساعدك؟؟
عادل: رحاب..خطيبتى..ارجوك ابوس ايدك عاوز اشوفها..
ابومحمد فرحا: انت خطيب رحاب..يامنت كريم يارب..اهلا اهلا بيك يا ابنى..
***- ***- ***- ***-
وفى ذات الوقت..عند رحاب..
بعد ان خرج الدكتور حمدى من عندها..انهارت على الارض تفكر باختها سلمى..كيف ذلك..كيف ان سلمى مشت فى طريق هذا المجنون؟؟ كيف ومتى واين ولماذا..كانت تفكر بقلق كبير..وعندما علمت ان الدكتور حمدى خرج من الفيلا بسيارته..اتجهت باكيه الى ام محمد: امى انقذينى..انا لازم اخرج من هنا ارجوكى..اختى بخطر..
ام محمد: مالك يابنتى؟؟ فيه ايه..حصل ايه؟؟
رحاب باكيه: النذل بيهددنى انه حيجيب اختى هنا..ويعتدى عليها انتقاما منى..انا لازم اشوف اختى..اكلمها..امنعها..مش لازم اسيبه يلمسها..
ام محمد: بس ازاى يابنتى..ازاى.؟؟
رحاب: انا لازم اخرج من هنا..اروح جرى على اقرب تلفون اتصل بماما تمنعها..ام محمد: بس مافيش تلفون الوقت ده..التلفون اللى بنتصل بيه قفل دلوقتى المحل بتاعه..
رحاب: اروح له بيته اخليه يفتح..انا لازم امنعه عن اختى..يا اما اقتله لوقرب منها..انا حقتله يا امى..ماليش دعوه..
فجأه اختطفت رحاب سكين كبيره كانت على الطاوله تعمل بها ام محمد ..وراحت تجرى فى المنزل تبحث عن مكان تخرج منه..لحقت بها ام محمد تحاول ان تهدئها..
ام محمد: لا يارحاب..متعمليش كده ياحبيبتى..انا حساعدك..بس متعمليش كده فى نفسك ياعمرى..
مش انا وعدتك انى حساعدك ومش حخلى مكروه يصيبك؟؟
هاتى السكينه يابنتى..
رحاب: يا امى حفتح بيها اى شباك او قفل..انا لازم اخرج..
ام محمد: ماشى..مش قلت حساعدك..هاتيها بقى..
اخدتها ام محمد من يد رحاب ووضعتها على الطاوله خلفها..واحتضنت رحاب لتهدئها..
ام محمد: معلش ياحبيبتى..تعالى نقعد ونفكر على مهل حنعمل ايه..انا حخلى عمك ابومحمد يشوف لك حل حالا متخفيش..هو وعدنى انه يحميكى ياحبيبتى..
انتى اقعدى هنا بس واهدى..
انا حروح انادى على عمك ابومحمد..عشان نقوله على الموضوع وهو يساعدك بنفسه ماشى ياحبيبتى؟؟
رحاب بقلق: حاضر يا امى..بس بسرعه ابوس ايدك..
ذهبت ام محمد لتنادى على ابومحمد..وظلت رحاب وحدها هناك تنتظر..
***- ***- ***- **
ابومحمد:والله انت ابن حلال يا ابنى..الحمدلله انك قدرت توصل هنا..دنا كنت محتار اعمل ايه ..وازاى اساعد البنت دى..
كان ينظر للسائق: بعد ماجرى لبنتى المغدوره..مش عاوز نفس الشئ يجرى على خطيبتك المسكينه..دى اتعذبت هنا اوى..واتضربت..واتحبست..
عادل بحزن: ايه؟؟ من مين؟؟
ابومحمد بحزن: يعنى من مين يبنى؟؟ من الدكتور طبعا..ده معندوش قلب..ده مجرم..
عادل: طب هى فين عاوز اشوفها..
ابومحمد: اه طبعا تعال تعال..دى حتفرح اوى..هى بتحبك كتير اوى..ودائما بتتكلم عنك عند ام محمد..مراتى..
ام محمد: ابومحمد..ياحج..انت فين..
ابومحمد بفرح: انا هنا يا ام محمد تعالى تعالى..تعالى شوفى مين هنا..
جاءت ام محمد على عجله لترى من؟؟
ام محمد: وده مين ياحج؟؟
ابومحمد: ده مين؟؟ ده المنقد..ده عادل خطيب رحاب..
ام محمد مستبشره خير ووجهها متهلل فرحا: عادل؟؟ يامنت كريم يارب..اخيرا يبنى..دى رحاب حتفرح اوى..دى منهاره هناك اوى ..تعال شوف المصيبه اللى هى فيها..تعال بسرعه يبنى..
عادل: مصيبه ايه كمان؟؟ هو فاضل مصايب اكتر من اللى سمعتها؟؟
اخدته ام محمد مسرعه وابومحمد من وراءهم ..
دخلوا الفيلا من الباب الخلفى كما هى عادتهم.. وام محمد تثرثر لعادل فرحه..بقائه المنتظر لرحاب..
لكن؟؟؟؟؟؟؟؟
وقف الكل مصدومين..لهول المنظر امامهم..
كانت الحجه ام الدكتور حمدى واقفه..وفى يدها السكينه الكبيره..ورحاب على الارض..والدماء حولها..
والحجه تصرخ وتقول: موتى.. موتى..انتى اللى سرقتى ابنى منى..موتى يا فاجره..موتى..
عادل بصراخ: لالا..لايارحاب لا..اسرع نحو الحجه واخد السكين منها..
عادل: حد يطلب البوليس..
ارجوكم..
ابومحمد: يالهوى..عملت ايه المجنونه دى؟؟
معندناش هنا تلفون يبنى..
اخرج عادل تلفونه وطلب رقم الشرطه..وابلغهم عن الحادثه وعن الجريمه وطلب سياره اسعاف..
عادل: رحاب..رحاب حبيبتى قومى..ارجوكى ياعمرى قومى..
رحاب فتحت عينيها:عادل؟؟ انت عادل..؟؟ انت حبيبى بجد ولا انا مت وبحلم؟؟
عادل وهو يمسح على جبينها بحنان ويحتضنها: انا عادل ياعمرى..انا عادل ياحبيبتى..انا عادل يلا قومى..متسبينيش وحدى..
رحاب:ليه اتاخرت عليا ياحبيبى؟؟ ليه مجتش بدرى..نزلت دموعها حبا فيه..احتضنها وهو قلق جدا على حالها..
عادل: خلينى اشوف مكان الجرح ياعمرى..
الحمدلله الجرح بسيط بس نزفتى دم كتير..
كان الجرح غير غزير فى كتفها..ضمده عادل بقميصه بعد ان مزقه..حتى يوقف الدم..
رحاب: عادل..الحمدلله انك هنا..الحق سلمى..
عادل: سلمى؟؟ مالها؟؟
رحاب: معرفش بس الزفت الدكتور حمدى قالى انه بكره حيجيبها هنا..البيت هنا معاه..وهددنى انه حيغتصبها..ويعمل فيها كل اللى كان نفسه يعمله فيا ومقدرش..
عادل: ليه هة الدنيا سايبه؟؟ انا حوريه النذل الحقير ده..
السائق من وراءهم..: الشرطه وصلت هنا والاسعاف..هو فيه ايه؟؟
***- ***- ***- *





انتظروونى للجزء الاخير

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#428

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

الحمد لله الشرطة في خدمة الشعب
إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#429

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

واخيرا وصل عادل
ارجوك ماتتاخري علينا بالجزء الاخير مع اننا هنزعل عشان القصة هتكمل بس متشوقين للنهاية
ربي يوفقك ياريموووو

إظهار التوقيع
توقيع : ايمان المقصبي
#430

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

هههههههههه

نيفين لازم تعلق ههههههه بتموتينى من الضحك

حاضر يا ايمان

من عيوونى

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#431

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يا ريمووو بسرعه خالص علشان خاطرى
إظهار التوقيع
توقيع : طماطم
#432

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يا متسرعاااااااات

ههههه

استنوا شوى هو انا حنقله..

دى كتابه وعصر مخ خخخخخخخ

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#433

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بلييييييييز ريمووووو.. كملي دنا كانت حتجيني سكته قلبية لما قلتي رحاب في الدماء..
صايمين يا حلوة لا تخضينا كده!
بليز اقتلي حمدي بالسكينه الكبيرة..!
ده ميستاهلش السجن بس لازم نشوفه ميت!
يتصفح الموضوع حالياً : 5 (4 عدلات و 1 زائرة) ‏الـــمـــتـــألـــقـــة, ‏طالبه رضا الله, ‏مجنون الاهلى+, ‏راجيه عفو ربى

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#434

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ههههه

انتى مش عاوزه نهايه حلوه؟؟

طب لوحد قتله مش حيروح فى حديد؟؟

فين بقى النهايه الحلوه؟؟

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#435

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 5 (4 عدلات و 1 زائرة) ‏ريموووو, ‏طالبه رضا الله, ‏مجنون الاهلى+, ‏راجيه عفو ربى

منورات

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#436

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ ..
اووووووووووك ...

بس نهايه حلوووة .. يلالالا!
سجن مؤبد لحمدي و ليله حلوة للخطيبين!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#437

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 5 (5 عدلات و 0 زائرة) ‏الـــمـــتـــألـــقـــة, ‏زهره التحرير, ‏منى حسن, ‏راجيه عفو ربى, ‏مجنون الاهلى+
التحرير عندنا مليان..
بننتظر كلمة السيد الريس!
هههههه

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#438

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ياريت يا ريموووو تعصرى مخك
شويه وتكملى اليوم على شان
يكون عندك وقت لالف ليله وليله
فى انتظارك فى الميدان

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#439

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

احكى يا شهرازاد


انتى فين يا شهرازاد

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#440

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (3 عدلات و 0 زائرة)زهره التحرير, ‏منى حسن, ‏الـــمـــتـــألـــقـــة
إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#441

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

مستنينك يا ريموووو
ما تتأخريش علينا

#442

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ريمووووووووووو انتى فين
إظهار التوقيع
توقيع : طماطم
#443

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (3 عدلات و 1 زائرة) ‏الـــمـــتـــألـــقـــة, ‏ريموووو+, ‏منى حسن
هسسسسسسسس

ريموو في الميدان..
ننتظر كلمة الريس!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#444

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ريمووووووووووو انتى فين
إظهار التوقيع
توقيع : bassouma
#445

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

مستنينك يا ريمو
إظهار التوقيع
توقيع : bassouma
#446

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 11 (4 عدلات و 7 زائرة) ‏الـــمـــتـــألـــقـــة, ‏bassouma, ‏راجيه عفو ربى, ‏ريموووو+
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#447

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

اتأخرتي احنا نعسانين!
#448

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

انا تعبت مش حنتظر اكثر!! سلامكنت عاوزة اكملها قبل ما انام بس!!!
#449

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شهرزاد جت

ههههه

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#450

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 10 (2 عدلات و 8 زائرة) ‏ريموووو, ‏bassouma
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#451

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

الجزء الاول من النهايه


بعد ان وصلت الشرطه..وعاينت المكان والحادث..كانت ستاخد الحجه الى مستشفى للمجانين..لكن رحاب منعتهم..وطلبت منهم مقاضات ابنها الدكتور حمدى..لا هى..فهو سبب ماهى فيه..وسبب معانات وعذاب وتعذيب رحاب..
الاسعاف نقل رحاب مع عادل للمستشفى..
للمعاينه وتضميد جرحها..
ام محمد ودعت رحاب وكلها الم وحسره..لكن رحاب وعدتها ان ترجع لها دائما فهى امها الثانيه..
ابومحمد ايضا اعتذر لرحاب على تنفيذه لاوامر الدكتور حمدى وحبسها فى الفيلا..
رحاب: لا ياعمى متقولش كده..كفايه شهادتك معايا ومساعدتك لعادل وسماحك له بالدخول عشان يشوفنى..
**
الضابط..انا اتصلت بالدكتور حمدى وطلبت منه المجئ المركز للتحقيق معاه فى شكاويكى عليه يارحاب..رحاب: شكرا لك يا حضره الضابط..
***- ***- ***-
ارتاحت رحاب انها صارت بمأمن من الدكتور حمدى..هى واختها..
بعد ان تأكد الطبيب من ان جرح رحاب ليس بالغائر سمح لها بالخروج من المستشفى
رحاب: عادل اتصل بماما..مشتاقه لها اوى وعاوزه اكلمها..
اتصل عادل بوالدتها واعطاها الهاتف
ام سالم: ايوه ياعادل..قلقتنى عليك..اخبارك ايه؟؟ قدرت تعرف حاجه؟؟
رحاب وصوتها مليئ بالبكاء: ماما...ياحبيبتى ياماما..
ام سالم والدموع تنهمر من عينيها: مين رحاب..ياحبيبت امك يابنتى..
وقفت ام سالم على قدميها من شده الفرح والشوق لابنتها البكريه..
سالم والبنات ركضوا الى امهم فرحين منذ ان سمعوها تكلم اختهم رحاب..
رحاب: ايوه ياماما..ايوه ياحبيبتى..انا رحاب بنتك..اشتقت لك كتير ياماما..وحشتونى كلكم..بابا مات ياماما؟؟ مات عنى؟؟راح خلاص؟؟انا مش حشوفه تانى؟؟
انهارت رحاب وهى بحضن عادل لما تذكرت والدها وصوت بكائها ونحيبها يرتفع شيئا فشيئا وهو يحاول ان يهدئها..
ام سالم: رحاب ياعمرى..تعالى بسرعه..ارجعى لنا بسرعه ياعمرى..انا مش حقدر على بعدك اكتر من كده..
رحاب: حاضرياماما..انا جايه ان شاء الله بكره مع عادل..
ادينى سلمى ياماما..
سلمى: ايوه يارحاب..وحشتينى ياعمرى..
رحاب: سلمى حبيبتى انتى عملتى ايه؟؟؟؟ اسمعى..مش عاوزه تفاصيل دلوقتى..بس اوعى بكره تخرجى لحد ما ارجع انا للبيت..فاهمه..
سلمى:لالا خلاص..بما انك راجعه متخفيش..مش رايحه لمكان ابدا..

رحاب بحب: وعد.؟؟
سلمى: وعد ياعمرى..متخفيش..
انهت رحاب المكالمه بعد ان كلمه اخويها واطمأنت عليهم جميعا..
استأجر عادل سياره اجره تاخده للمدينه فالطريق طويل ورحاب لن تتحمل الباص ومتاعبه..فهى تعبه جدا وجرحها مازال حديثا..
***-
ركبت رحاب مع عادل فى المقعد الخلفى...اخدها عادل فى حضنه وطلب منها ان تغمض عينيها وتنام..
رحاب: حبيبى..انا مشتاقه لك موت..متعرفش افتقدتك فى الشهور اللى عدت دى قد ايه..
عادل: معتقدش انها كانت قد اشواقى..دنا كنت بتعزب يارحاب فى بعدك..صدقينى لو قلت لك حجم معاناتى فى بعادك مش حتتخيلى ابدا..
رحاب:متاكده ياعمرى..دنت خاطرت بنفسك عشان تيجى لحد عندى..بس عررفت مكانى ازاى؟؟
عادل: ياااااه دى قصه طويله..
قال لها عادل كيف استدل عليها..
رحاب: الناس فى البلد دى كلهم كويسين وطيبين..بس الانسان ده..مش عارفه ايه جنسه..بسمادام جنن امه..فليه مايعملش كده مع خلق الله..
عادل باستغراب: جنن امه؟؟
رحاب: اه..مهو سبب حالتها النفسيه السيئه دى..بسبب اهماله وعقوقه..ولحد دلوقتى بيستخدمها كطعم عشان يشبع غريزته ونزواته الحقيره..
عادل: ياعمرى..اتحملتى كتير منه مش كده..
قصت عليه رحاب مافعل بها بالتفصيل فلمعت الدموع فى عيون عادل من حزنه على حبيبته التى تعذبت وهى بعيده عنه..
عادل: انا حقتله..صدقينى حقتله..
رحاب وتحرمنى منك؟؟ انا ماصدقت ياعمرى اشوفك من جديد..سيبه..ربنا خصيمه..هو اللى حياخد حقى وحق كل البنات اللى ظلمهم ولعب بشرفهم ولعب عليهم..
***- ***-
عادل: ياروحى عليكى..جتى وانتى فى قمه الالم..طيبه وعلى نياتك وبتفكرى بغيرك..بحبك يتعمرى بحبك..
رحاب بفرح: وانا بحبك ياحبيبى بحبك موت كمان..
اعمل حسابك انى مش منتظره لحد ما نكون نفسنا ونتجوز لالالا..انا عاوزه اتجوزك بسرعه ايه رائيك؟؟
عادل بحب: انتى بس استنى تخلص عده خالتى..وشوفى مين اللى ميجركيش من شعرك على بيته..
رحاب بحب: ياااه..ياسي السيد انت..من شعرى؟؟
عادل: اه عندك مانع..
رحاب: اه عندى
عادل: عندك ايه؟؟
رحاب بحب : عندى قلب مليان حب ليك ياعمرى..بحبك مووووت





انتظرونى غدا للنهايه لانى كنت بجهز السحور ملحقتش اكمل

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#452

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

عادل بحب: انتى بس استنى تخلص عده خالتى


مفهمتهاش مال خالته بزواجهم؟؟؟؟؟؟

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#453

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بصي عندي فكرة نخلص بيها من الدكتور من غير ماحد يروح في حديد خللي امه المجنونة تخلص عليه
ويبقى كلب وراح ههههههه


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#454

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

أو أقوللك ادخل انا اقتله وأخرج بسرعة لا من شاف ولا من دري

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#455

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

لا عنك انتي يا رحيق
انا هقوم بالمهمة دي بدالك

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#456

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (1 عدلات و 1 زائرة)

amira ali

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#457

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira ali
لا عنك انتي يا رحيق
انا هقوم بالمهمة دي بدالك
هههههههههه طيب نقوم بيها سوا

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#458

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

لا يا بنات اوعو تعملو حاجه دي مهمتي انا و خططت اغتاله اليوم يلا هسسسس بانتظاره




ريمووو يا عيني عليكي استنيتيني لما احضر للجزء الاخير دنا امبارح نمت و دلوقت قمت اتسحر و قلت اشوف النهايه ههههههههه
بس لقيتكم مستنيني عالنهايه هههههه شكراا ليكي"-"

#459

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بصراحه يا بنات عشان نحضر زواج رحاب لازم ما نرتكب جرايم !!احسن حاجه كما قالت رحيق المجنونه تجيب السكينه و تنزلها له على راسه في مركز الشرطه ههههههههه المشكله انها بتحبه ههههههه
#460

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

السجن لوحده مش هيشفى غليلى
الدكتور دا عايز نهايه تكون عبره
اللى هيجى بعده
ياريموووو اتوصى بالدكتور شويه على اقد
ما عذب رحاب وعذبنا معه

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#461

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

احداثك دائما مشوقه ,,,, تسلمي
إظهار التوقيع
توقيع : ملتقى الجنان
#462

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

هانت هانت واشوف نهايته السوده

يلا ياريمووو اشفى غليلنا من الدكتاتور دا

بانتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : راجيه عفو ربى
#463

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

استأجر عادل سياره اجره تاخده للمدينه
الأخ الشوفير كان بيسوق إزاي وهو سامع الحوار الساخن ده ؟ كويس مخبطش في حيطة

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#464

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحيق
عادل بحب: انتى بس استنى تخلص عده خالتى


مفهمتهاش مال خالته بزواجهم؟؟؟؟؟؟
انا برضو استوقفتني , يجوز يقصد بخالته أم رحاب وبما ان جوزها مات فهي في عدة الوفاة , ويحرم عليها الزينه او الخروج من البيت إلا للضرورة ,,,,, والحقيقة في بطن الكاتب

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#465

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

هههههههه

نيفين!!

شكل الشوفير كان قافل وذانه بقطنه!
و شوي شوي بيبص في المرايه يشوف في ايه ورا ههه

ركبت رحاب مع عادل فى المقعد الخلفى...اخدها عادل فى حضنه وطلب منها ان تغمض عينيها وتنام..

لا عيب يا شوفير متبصش!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#466

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الـــمـــتـــألـــقـــة
هههههههه

نيفين!!

شكل الشوفير كان قافل وذانه بقطنه!
و شوي شوي بيبص في المرايه يشوف في ايه ورا ههه

ركبت رحاب مع عادل فى المقعد الخلفى...منها ان تغمض عينيها وتنام..

لا عيب يا شوفير متبصش!
ميبصش دا ايه ! دا تلاقيه كان مبطل سواقة وواقف بيهم على جنب ولا هم حاسين وشغال بصبصة في المراية ومطرطء ودانوا
مش كان نفسك في رومانسيه ؟ اشبعي بئى اهو ( أخدها في حضنه ) هههههه

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#467

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

هههههههههههههههههه
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#468

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

والله انتم عسل خالص ضحكتوني اوي
انتم مستكتارين شويه حنان علي البت المسكينه دي

إظهار التوقيع
توقيع : نوارا
#469

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

منورين يا بنات نفين والمتالقه
إظهار التوقيع
توقيع : نوارا
#470

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رحيق
هههههههههه طيب نقوم بيها سوا


طب جهزي العدة يا ريا

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#471

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نيڨين

انا برضو استوقفتني , يجوز يقصد بخالته أم رحاب وبما ان جوزها مات فهي في عدة الوفاة , ويحرم عليها الزينه او الخروج من البيت إلا للضرورة ,,,,, والحقيقة في بطن الكاتب
اااكيد ام رحاب مش هو بيناديها ياخالتى؟؟

مالكم عقولكم قفلت ليه؟؟
كله من اخدها فى حضنه؟؟؟

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#472

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


***- **
بعد ان اطمأنت اخيرا رحاب لوجود عادل بجانبها..وان اختها بخير..اغمضت عينيها ونامت طوال الرحله الى المدينه..
***- ***- ***- *
عادل هو الاخر كان سعيدا جدا وهو يرى حبيبته اخيرا باحضانه..وهى بخير رغم ما مرت به من ظروف قاسيه وعذاب..الا انه مرتاح لانها هنا فى حضنه نائمه يسلام واطمأنان..
رغم انه كلما فكر بذلك الحقير الذى حاول اغتصاب حبيبته بالقوه..وتعذيبها جسديا ونفسيا غلى الدم فى عروقه..وتمنى لو انه هنا امامه ليخلص عليه ويريح العالم من شروره..
لكنه لن يسكت..سوف يرفع عليه قضيه..ويتمه فيها بقتل شابه ومحاولته قتل رحاب واغتصابها..
***-
سلمى بعد ان سمعت صوت اختهاوعرفت انها بخير..اقفلت هاتفها نهائيا..لا تريد ان تسمع صوت ذلك الحقير ابدا.وليست مطره الى التمثل عليه بعد الان فهاهى اختها فى طريقها لهم..ولله الحمد..
***- ***- ***- *
ام سالم تناجى صوره زوجها المرحوم..
(ابنتك رحاب بخير ياحج..اخيرا اطمأنينا عليها وراح ترجع لنا بالسلامه..اطمن وانت بقبرك..بنتك عن الف راجل..ودايما احنا معتمدين عليها..)
***- ***- ***-
الدكتور حمدى بعد ان ابلغ ان والدته حاولت قتل رحاب..طلب منه الذهاب حالا لقسم الشرطه..فاسرع الى هناك ظنا منه ام والدته محتجزه هناك..
لكن الضابط اخبره ان رحاب تتهمه هو لا والدته..وانها اعفت عن الحجه بسبب حالتها النفسيه..لكنها تتهمه بمحاوله قتلها وتعذيبها واغتصابها..وقتل فتاه قاصر باعطائها حبوب تنزل الجنين وهى جريمتان ليست واحده ولديها الشهود والبراهين..
لدى حول للنايبه وتم سجنه على ذمه القضيه..
واذا ثبتت الاحكام ضده اكيد سوف يسحب منه ملفه الطبى..فلا يعود طبيب مسموح له بمزاوله مهنته لانه خطر على المجتمع..
***- ***- ***-
وصلا عادل ورحاب لمنزل رحاب قرابه الفجر..
اتصل عادل لام سالم يخبرها بوصولهم..
استندت رحاب على عادل..وصعدا على السلم ..على باب الشقه كانت والدتها تنتظرها بفارغ الصبر..
رحاب منذ ان رأت امها امامها..نزلت دموعها دون توقف..كانها بركان وانفجر..احتضنتها امها بحب وحنان واشتياق كبير..فلاحظه ان رحاب تألمت..
ام سالم: مابك ياحبيبتى..
عادل: لا تضغطى على جرحها ياخاله فهى مصابه..
ام سالم بخوف: مصابه؟؟ كيف؟؟ من ماذا؟؟ ياحبيبتى كم تبدين مريضه وضعيفه..ترى ماقاسيته هناك ياحبيبتى؟؟؟
حكى لهم عادل كل شئ حدث مع رحاب فرحاب كانت متعبه وضعيفه جدا ولا تقوى على الكلام..
اخدتها امها لسريرها ونامت بارتياح..
جلس عادل معها قليلا..ثم قبلها على جبينها..وتركها لتنام..
عادل: خالتى انا استأذنك..يجب ان اذهب للمنزل..لارتاح قليلا ولتطمأن امى ايضا..
شكرته ام سالم لكل مافعله لرحاب معرضا حياته للخطر..من اجل ان ينقذ حبيبته..
عادل: خالتى..عشان رحاب انا مستعد اضحى بعمرى..دى حبيبتى الغاليه..
ام سالم بارتياح: ربنا يسعدكم يا ابنى..اتمنى انكم تتجوزا بسرعه عشان نفرح بيكم..
عادل وهو يقبل راس خالته: قريبا ان شاء الله..
وتركها ورحل..
***- ***- ***-
مرت الايام والشهور
الدكتور حمدى..اقصدى حمدى..حكم عليه بالسجن المأبد بسبب اغتصابه قاصر وقتلها ..وقتل جنينها..ومحاولته اغتصاب رحاب وتعذيبها وحبسها عنوه فى منزل والدته دون استدلال احدا عليها من اهلها..وتظليل الشرطه عند اتهام عادل له باختطافها..
***- ***- ***- *
ام محمد وابومحمد مازالوا يعملون لدى الحجه ويهتمون بها..كما انهما شهدا ضد الدكتور قاتل ابنتهما..
مازالت رحاب تزور ام محمد وتتصل بها..وتعتبرها امها الثانيه..
***- ***-
بدأت رحاب دراستها فى سنتها الاخيره..لتحقق حلمها وحلم والدها بالتخرج وان تصبح مدرسه رياضيات ..
عادل تخرج واصبح الدكتور عادل رسميا..
قرر اخيرا رحاب وعادل الزواج..وتتويج حبهما..فى بيت الزوجيه..
كان زواجا رائعا بسيطه يلفه الحب والوئام
كان جميع اهل الحى معزوما وفرحا وسعيدا لهذين الحبيبن الذانتعبا وتعذبا فى حبهما كثيرا حتى اجتمعا اخير تحت سقف واحد
عادل لعروسه الجميله: احبك يا جميلتى وسأظل احبك طوال ماحييت...
رحاب بحب وسعاده: وانا احبك ياحبيبى..وساظل احبك ومدينه لك بحياتى طووال عمرى ياحبيبى..هذا عهد اقطعه على نفسى..
***- ***- ***- **
انتهت



إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#473

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

دعواتكم لى
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#474

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

ربنا يوفئك ياقمر ويتم حملك على خير

ميرسى ليكى يا ريموووو

القصه كتير حلوه ومشوقه

بانتظارك بالف ليله وليله

وكل سنه وانتى طيبه وكل العدولات طيبين

ويتعاد عليكم بالخير واليمن والبركات

إظهار التوقيع
توقيع : راجيه عفو ربى
#475

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

مال خلته ومال زواجه من رحاب
إظهار التوقيع
توقيع : طماطم
#476

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

تسلمى ريمووو جميله اوى اوى وفى انتظار الف ليله وليله
إظهار التوقيع
توقيع : طماطم
#477

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

المؤبد شويه عليه ياريموووو
ربنا يسعد ايامك يارب
وتنولى اللى بتتمنيه يارب
ودائما متميزه

إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#478

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 9 (5 عدلات و 4 زائرة)زهره التحرير, ‏مجنون الاهلى+, ‏راجيه عفو ربى, ‏ريموووو+, ‏طافى
إظهار التوقيع
توقيع : زهره التحرير
#479

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

عادل: خالتى..عشان رحاب انا مستعد اضحى بعمرى


ههههههههه كلامك صح يا نيفين طلعت أم رحاب
ههههههههه

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#480

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بس حلوة حلوة كتير قوي ياريموووو
ربنا يكمل حملك على خير وتقومي بالسلامة يارب

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#481

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

عايزة أقيم ومش نافع

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق
#482

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

في ستين داهية يا حمدي
ومبروك لرحاب وعقبااااااااااااليييي


شكرا ياريموووو مبدعة كعادتك ربنا ما يحرمنا من ابداعاتك يا قمراية

بس انا ورحيق كتا عايزين نخلص علي الكلب ده

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#483

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

مؤبد بس ؟ داالبنات برئاسة رحيق كانو ناوين يدبحوه
تسلم إيديكي وعنيكي وربنا يكملك حملك على خير , بجد كانت رواية مشوقة ربنا مايحرمنا منك ولا من لمتنا الحلوة وفي انتظار الرواية الجديدة بحول الله
رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حبرد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حبرد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حبرد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حبرد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حبرد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#484

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

اكثر من رائعه يا ريمووووو انتي كاتبه هايله والله ربنا يوفقك ويكرمك
كل عام وانتي بالف خير وعائلتك الكريمه وفي انظار جديدك حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : نوارا
#485

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــري نايس
يسلمو
تقبلي مروري
[IMG]https://www.**- /up/uploads/images/**- 68aaa1c8cc.gif[/IMG]

إظهار التوقيع
توقيع : ليتا
#486

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرااا حبيباتى

واحب اشكركم جدا لانكم من يشجعنى ويدعونى للاستمرار

بجد لولا متابعتكم لا اعتقد انى من الممكن ان انهى اى روايه

ربى يخليكم لى احلى اخوات

احبكم فى الله

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#487

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يتصفح الموضوع حالياً : 5 (4 عدلات و 1 زائرة) ‏ريموووو, ‏قدوتي رسول الله+, ‏ايمان المقصبي+, ‏راجيه عفو ربى


منوووووورات

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#488

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

اولا..الف الف الف مبروك على اكمال الرواية وان شاء الله تعيشي وتجددي
ثانيا..تسلم ايدك وقلمك على الابداع والرقي فانتي مبدعة ورائعة ورواياتك مشوقة
ثالثا.. ربي يوفقك لما يرضاه ويحبه ويجازيكي خيرا ويبارك فيكي
رابعا..ان شاء الله ربي يتمم حملك على خير وتقومي بالسلامة
خامسا..كل عام وانتي بخير وان شاء الله يعود عليك وعلينا بالخير والصحة والبركات
سادسا..ربي يوفق اولادك ويحفظهم لك وتشوفيهم احسن الناس
سابعا.. ربنا معاك دوما وابدا

إظهار التوقيع
توقيع : ايمان المقصبي
#489

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرا ياعمرى بارك الله فيكى

واعطاكى مثلما تمنيتى لى

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#490

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

وااااااااااااو...

روووووووووووووعه يا ريمووووووو

تسلمي و يسلم لنا قلمك المبدع.. يا كاتبتنا..
شكراااااا لك..
الله يحفظك و اهلك و اولادك.. و يتمم لك حملك على خير.. و تفرحينا ب بيبي يجننننن..
هههههه

بجد نهايه حلوة!
بانتظار الروايه الجديده ان شاء الله!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#491

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرا حبيبتى
وان شاء الله

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#492

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

راوايه جامده ورائعه كالعاده يامبدعه
ربنا يقومك بالسلامه

#493

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

اشكرك ,,, نهاية جميلة ,,,, وبالتوفيق
إظهار التوقيع
توقيع : ملتقى الجنان
#494

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

منوورات حبيباتى


إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#495

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب


رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

إظهار التوقيع
توقيع : خفايا الروح
#496

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

احبك يااروع ريموووو
إظهار التوقيع
توقيع : الراجية عفو الله
#497

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

منوورات

وانا بموت فيكى ياراجيه

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#498

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

يعني أنا آخر وحدة بكمل قراية الرواية دي بس معلش
تسلم إديكي وعنيكي وكل حاجة فيكي وربنا يخليك دايما لعيالك ويديمك تاج فوق راس جوزك
وربنا يتمملك حملك بخير وعافية ويقومك بالسلامة يا رب
ويديمك للعدولات علشان تفرحينا بالروايات الحلوة اللي بتكتبيها

بحبك يا عسل jira

#499

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

شكرا حبيبتى هاجر للدعوات الحلوه دى

ربنا يخليكى حبيبتى ويحفظك

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#500

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

روووووووووعة استمرى
إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#501

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

دايما مبدعه ورائعه فى كل كتاباتك
تسلمين ياقمر ومانتحرمش من جديدك

إظهار التوقيع
توقيع : دمعه حائره
#502

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

رائع حبيبتى سلمت اناملك الذهبية
إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#503

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

بصراحة روعة ياريمو كنت بصارع الصفحات عشان اوصل للنهاية استمتعت جدا بقرائتها سلمت اناملك حبيبتى
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#504

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

منووورات يا اعز حبايب
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#505

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

روعة روعة روعة
بجد قصة تححححفة
اوعى تحرمينا من ابداعاتاك ياريمووو

إظهار التوقيع
توقيع : قطر الندا
#506

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

مبدعه كعادتك يااحلى ريموووو
إظهار التوقيع
توقيع : جويريه
#507

افتراضي رد: روايه رحاب(بقلمى)قصه حب

نورتووووووونى
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
أدوات الموضوع


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
روايه...حـتـــى يـجـمـعـنــا الـقـــــــدر....بقلمى السفيرة عزيزة أقلام عدلات الذهبية
روايه انت اخر امنياتى كامله وبدون تقطيع ، روايه انت اخر امنياتى بقلم كيوت متل التوت وغارت الحوراء أقلام عدلات الذهبية
روايه الفقر ماهو عيب ياولد الاكبار روايه رااااائعه لمحبي الروايات لا تفوتكم الورده المخمليه قصص - حكايات - روايات
سجل حضورهك باسم قصه او روايه I dO nOt CaRe منوعات x منوعات - مواضيع مختلفة
روايه رحاب(بقلمى)قصه حب ريموووو أقلام عدلات الذهبية


الساعة الآن 08:47 AM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل