أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



https://adlat.net/showthread.php?t=147494
3819 11
#1

افتراضي اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))


بسم الله الرحمن الرحيم

دي اول قصةرعب ليا ياريت تشجعونى

الحلقة (1)

روح زوجتى

في مساحة كبيرة مفيش فيها غير الصمت و الغموض ف عالم تانى غير عالم الاحياء ف عالم الاموات محدش بيزورالمكان ده كتير بسبب المعتقدات بوجود اشباح وارواح الموتى في المكان .. وفي مكان معين من المقبرة الكبيرة دى بالتحديد في مقبرة عيلة (ال حازم) ناس واقفة لابسة الاسود منهم اللي بيعيط واللي باين عليه الحزن وبيحاول يتماسك ومنهم بيتهامس مع بعضو بذكر الصفات الحلوة في الميت وعلي مسافة مش بعيده منهم شاب واقف الصدمة علي وشو وعينو حمرا ومدمعة ومش قادر يصدق اللي هو فيه وايدو ملفوفة بشاش وفي بعض الجروح علي وشو لسه جديده يقرب منو شاب تقريبا ف ال 30
محمد(بحزن): استهدى بالله يا احمد واستغفر ده قضاء وقدر
احمد (بعدم تصديق ): ازاي ؟وحصل امتى ؟ كنا مع بعض ليه هى ليه مش انا اللي يحصلي كده ليه!!!
يقرب محمد من احمد ويحضنو جامد عشان يهدى لانو مقدرش يكمل كلام و قعد يعيط وبدا يكمل
احمد(بعيط): وبنتى اللي عندها 5 شهور اعمل ايه فيها مين هيهتم بيها عارف يعنى ايه تتجوز الانسانة اللي بتحبها وبعد سنتين تروح منك بعد ما تعبت انك تقنع اهلها انك تتجوزها وانك هتحافظ عليها عارف يعنى ايه مراتك حبيبتك وام بنتك تروح منك ؟
محمد(بحزن): عارف يا احمد بس استغفر وادعيلها بالجنة ان شاء الله وربنا يخليك لبنتك وخد بالك منها
يمشي احمد براحة لان رجلو كانت مصابة وهو بيقول وهو مش مصدق
احمد : مقدرش اعيش من غيرها مقدرش
لحد ما يختفي يرجع احمد اليبت ويدخل ويبص ف كل مكان ف البيت بيفتكر ذكري معاها وعينو تدمع يدخل الاوضة ويرمى نفسو علي السرير ويفضل يعيط ويقول
احمد: ليه سبتينى يا ريهام ! ليه تعملي فيا كده ؟
ويقوم يقعد علي السرير ويفضل يبص ف الاوضة ويلاقي العلبة اللي كانت ريهام بتحط فيها برفناتو ويفتكر لما كانت تقعد تجري وراه بالمخده وهى بتهددو لو مش حط البرفان اللي بيستعملو ف العلبة لانها بتحب النظام
ريهام : احممممد بطل بقي حركاتك دي
احمد يجري وريهام وراه وهو وهي بيضحكوا لحد ما ريهام تحاول تمسكو عشان ترمى عليه المخده بس متعرفش عشان احمد مسكها من وسطها وفضل يضحك ويلف بيها ويقول بصوت عالي
احمد : بحبببببك
وريهام تحاول تهرب منو وهى بتضحك وتقولو
ريهام : يامجنون سيبنى هتدوخ وانا معاك وهقع منك
يقف احمد ويبطل لف ويبصلها بحب
احمد : مستحيل اسيبك تقعى ابدا يا روحى
تضحك ريهام وترد عليه بحب وتقول
ريهام : ابدا ابدا !!
احمد : ابدا ابدا
ويمسكها ويحضنها جامد وهو بيقول
احمد : مستحيل اسيبك تروحى منى يا قلبي مقدرش اعيش من غيرك
ريهام : واناكمان مقدرش
وهنا يرجع احمد للواقع ويعيط مش وفي بوعدو اللي وعدو لحبيبتو وينام احمد علي نفسو من التعب لانو مش نام من يوم اللي حصل من 3 ايام وبعد ساعة يصحى احمد ويلاقي ريهام واقفة بتبصلو ومبتسمة قام يجري عليها بس هي وقفتو راح قالها
احمد : شوفتي ياريهام حلمت انك روحتى منى كنت عارف انو حلم
وريهام واقفة مش بترد
احمد : مالك ياروحى مش بتتكلمى ليه ؟ انا زعلتك ف حاجة ؟ شكلي زعلتك عشان كده حلمت بالكابوس ده
ريهام (بهدوء): انت مش فاكر اللي حصل ياروحى ؟
احمد : حصل ايه ؟
لاقي احمد نفسو ف نفس الشارع اللي عملو فيه الحادثة ولاقي نفسو بيسوق العربية وجمبو ريهام بتضحك وبتتكلم معاه وهم راجعين من خروجة كان احمد مخصصها لريهام خصوصا لانها تعبت ف الحمل وف اول شهور مع بنتهم احلام ومرة واحده تيجي عربيات فيها شباب بيسوقوا بسرعة وعاملين سباق ويفقد احمد السيطرة علي العربية ويخبطو في فعربية احمد اتصاب وريهام ماتت لانها اتصابت ف راسهاعلي طول وحصل نزيف وماتت اما احلام ف كانت عند ام ريهام بتعتنى بيها لان احمد خصص الخروجة دى ليه ولريهام وبس احمد لما شاف المنظر ده فضل يصرخ
احمد : لا لا مش تسبينى مش تسبينى
وقام من النوم بيبص حوليه واتاكد انو ف حقيقة مش حلم فضل ساكت وهو مخنوق وروحو هتطلع منو علي حظو وانو دلوقتى بقي لواحدو فضل احمد طول الليل يحلم بكوابيس لانو كان بينام من التعب اللي هو فيه قام تانى يوم غسل وشو وفتح باب الشقة وقبل ما ينزل بص ف المراية كالعاده زى ما ريهام عودتو كان شكلو مبهدل نص قميصو برا البنطلون والنص التانى جوا البنطلون وكان القميص مش مقفول لاخرو والكرافتة مفكوكة ومش مربوطة كويس ومش حالق و بنطلونو عليه تراب
والجزمة مش نظيفة فضل احمد بيص لنفسو وافتكر لما كان يحب يخرج من الاوضة مش مرتب لبسو عشان ريهام اللي ترتبهالو وهى بتقول
ريهام : اعتمد شوية علي نفسك افرض مش كنت موجوده وعند ماما مين هياخد بالو منك قبل ما تخرج
يرجع احمد للواقع ويدمع وهو مبتسم بحزن لانو كان بيحب يسمعها وهى بنتصحو وبتعمل نفسها متنرفزة لانو عارف كويس انها بتحب تعمل كده كل يوم والدليل علي كده انها كانت تضحك لما احمد يشيلها ويحضنها ويبوسها من راسها ويقولها هتوحشينى بص احمد للباب وخرج منو وقفلو وراه نزل تحت وفضل مستنى تاكس عشان يوصلو لبيت حماتو عشان ياخد احلام بنتو الل فضلتلو من مراتو حبيبتو كان ف الوقت ده متابعو سكان العمارة اللي ساكن فيها ومنهم دينا ومحمود اعز صحاب ليهم
دينا : لا حول ولا قوة الا بالله مش عارفة هيعيش ازاي انت شايف عامل ازاي
محمود : عندك حق ده عمرو ما نزل مبهدل كده كان طول عمرو مرتب والهدوم هتنطق عليه من النظافة ربنا يرحمها محدش كان متوقع ان ده اللي يحصل ربنا يصبرو
ويدخل محمود ودينا جوا يكملو كلامهم
ركب احمد ووصل عند بيت حماتو اول ما شفتو لاول مرة يصعب عليها كان مبهدل وحالتو صعبة دخلتو وجابتلو البنت وقالتلو البنت مش بطلت عياط وانهم قلقانين عليها محدش عارف يسكتها اول ما احمد سمع كده راحت عينو مدمعة علي طول واخد البنت منها اللي اول ما شلها سكتت علي طول وفضلت تضحك الكل استغرب من اللي حصل قام احمد
احمد : انا همشي بقي عشان لازم اروح عشان اعرف ارتب نفسي عن اذنكو
سوسن : ليه يابنى خليك معانا حبتين
احمد: معلش يا ماما هاجي ازوركم كل شوية مش هنساكم وبص لصورة لريهام متعلقة بصلها بحزن ولف وهو شايل احلام ومشي فضل ماشي لحد ما لقي نفسو قدام قبرها قعد وهو شايل احلام بس معرفش ينطق فضل ساكت لحد الليل ومن التعب والهدوء اللي موجود ف المقابر نام هو بنتو ع الارض قدام قبر مراتو لكن قام من النوم مفزوع لما شافها جاية عليه مبتسمة وحطت ايدها علي كتفو وحس بالايد علي كتفو قام يبص لاقي .........
يارب تعجبكم

ياريت يا جماعة تقولو رايكم في الاسلوب والفكرة انا مش هزعل من اي انتقاد
اللي بيزعلنى بجد هو انو حد يدخل يقول حلوة ويمشي
انا بحب الناس تقول اللي شيفاه مش حلو ف كتابتى عشان اعرف احسنو
يعنى اعتبرو نفسكم بتساعدونى




في امان الله





إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#2

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

والله قصه جميله اوى
ومستنياكى كمان تبعتيلى الرابط اول باول
انا كان ليه بس تعليق على حاجه واحده بس
الخط تكبريه شويه لانى بتعب فى التدقيق وياريت يكون بدون خط تحت الكتابه غير كدا انتى مبدعه مبدعه مبدعه
متتاخريش علينا واحنا بانتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : قصرالاحلام
#3

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

بجد جميلة ومستنية الباقية
بس عرضي الخط عيني وجعتني
تسلم الايادي

إظهار التوقيع
توقيع : كاندي أم أنس
#4

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

اسلوبك جميل ومشوق
انا متابع معاكى باذن الله
سلمت يداكى

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#5

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

جميلة اوووى يا قمر فى انتظارك تكملى يا قمر بقيت القصة

إظهار التوقيع
توقيع : عہآزفہه علے آوتہآر آلنہسہيآن
#6

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عہآزفہه علے آوتہآر آلنہسہيآن
جميلة اوووى يا قمر فى انتظارك تكملى يا قمر بقيت القصة
مرسي يا قمر انا سعيده انها عجبتك ويارب الباقي يعجبك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتى 1
اسلوبك جميل ومشوق
انا متابع معاكى باذن الله
سلمت يداكى
ده شئ يسعدنى ان اسلوبي عجبك وان شاء الله القصة تعجبك للاخر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاندي2012
بجد جميلة ومستنية الباقية
بس عرضي الخط عيني وجعتني
تسلم الايادي
مرسي يا عسل علي مرورك وردك وعارفة موضوع الخط هعدلو المرة الجاية لانو حصل معايا بالغلط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قصرالاحلام
والله قصه جميله اوى
ومستنياكى كمان تبعتيلى الرابط اول باول
انا كان ليه بس تعليق على حاجه واحده بس
الخط تكبريه شويه لانى بتعب فى التدقيق وياريت يكون بدون خط تحت الكتابه غير كدا انتى مبدعه مبدعه مبدعه
متتاخريش علينا واحنا بانتظارك
انا عارفة يا قمر موضوع الخط وانا بعدلو لانى جديده هنا ف حصل معايا غلط ولما روحت اعدلو كان مش نفع
المرة الجاية ان شاء الله هتلاقيه بنفس حجم الخط ده
وان شاء الله تعجبك القصة والاسلوب

ومرسي يا قمر علي مرورك وردك الجميل

إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#7

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

السلام عليـــــــــــــــــــــــكم
انا هنزل الحلقة دلوقتى وريارب تعجبكم
وياريت لو في اي تعليق تقولولي
مش بزعل
في امان الله

إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#8

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

الحلقة(2)

قام من النوم مفزوع لما شافها جاية عليه مبتسمة وحطت ايدها علي كتفو وحس بالايد علي كتفو قام يبص لاقي عم عوض الحارس واقف بيبصلو
عم عوض : بتعمل ايه يا استاذ احمد
احمد(بحزن):جيت ازورها بس نمت من التعب علي نفسي
عم عوض : الله يرحمها , بس لازم تمشي كده هتزعجهم
احمد(بتعجب):ازعج مين ؟
عم عوض: السكان الي هنا مهو يا استاذ احمد الاموات دول زى السكان ميحبوش اللي يقلق راحتهم
مفهمش احمد حاجة من كلام عم عوض قال ده راجل كبير وشكلو بقي بيخرف بس قام اخد بنتو وروح علي بيتو
اول ما دخل اضايق اوى من منظر البيت انو مش مترتب متعودش علي كده وزعل اكتر لانو متعود اول ما يدخل من الباب يلاقي ريهام واقفة مستنياه وتحضنو وتقولو وحشتنى بس للاسف راحت منو مقدرش يحافظ عليها زى ما وعدها وفضلت دموعو تزل غصبن عنو وهو لسه واقف عند الباب دخل وقفل الباب وراه وراح علي الاوضة وحط احلام علي السرير وباسها من راسها وقال
احمد: المرة دى هحافظ عليكى يا ريهام
يوم ورا يوم واحمد مش عارف يعيش ويتاقم مع اللي حصل ورافض تماما انو يتجوز غير حبيبتو كان ديما حاسس بيها معاه فكل مكان ف البيت وانها علي طول جمبو كان لما يعوز حاجة يلاقيها جمبو وهى ف الاصل المفروض مش تكون ف المكان ده زى ما اتعود لما كان بيعوز حاجة وكانت ريهام تجيبهالو علي طول كان احمد بيقول انها صدفة وبس ...وف يوم كان قاعد بعد ما نيم احلام وفضل يفتكر ايامو مع ريهام اللي حبها من ايام الجامعة قام اخد البوم الصور وفضل يقلب فيه لحد ما قف عن صورة الفرح وهم جمب بعض افتكر انها ليلة الفرح اتصلت بيه
ريهام (قلقانة): الو
احمد : ازيك ياروحى؟ انتى لسة منمتيش لحد دلوقتى ؟
ريهام : قلقانة وخايفة يا احمد
احمد: مالك ياقلبي ؟ ليه كل ده ؟
ريهام : خايفة اكون بحلم
احمد : ههه هو ده اللي مخوفك
ريهام : بطل بقي يا حمد انا بتكلم جد
احمد : طيب يا ستى لو كان حلم كنتى هتلاقينى عندك دلوقتي
ريهام : ازاي مش فاهمة
احمد : مهو الاحلام بيحصل فيها اي حاجة ودلوقتى احنا بنتكلم عادى ,,,,,, طب اقولك
ريهام : ايه؟
احمد : قومى اطفي النور وولعيه
ريهام : ليه ؟
احمد : قومى بس
ريهام : حاضر
قامت ريهام وطفت النور وولعتو ورجعت تانى تكلم احمد
ريهام : طفيتو وولعتو
احمد : طفي وولع معاكى ؟
ريهام : اه
احمد : يبقي انتى مش بتحلمى ودلوقتى روحى نامى عشان تكونى زى القمر بكره
ريهام مش سالت ككتير بس صدقتو
ريهام : حاضر تصبح علي خير يا روحى
احمد : وانتى من اهلو يا قلبي
رجع احمد تانى للواقع وفضل يقلب لحد ما شاف صورة ليه معاها كان مضايق فيها وراح يفتكر اللي حصل يومها
راح احمد يتصور مع ريهام لما كتبو الكتاب ولما وفقو بدا الشاب يدى تعليماتو عاشان تطلع الصورة حلوة زى اتجاه الوش والوقفة لكن ريهام مش عرفت فراح مسك وشها عشان يعدلو ريهام اكسفت واحمد اتنرفز جدا وضرب الشاب وكان متعصب اوى والاستديو اعتذر وخلو بنت اللي تصورهم وطلع احمد متعصب في الصور كانت ريهام لما تشوف الصورة تقعد تضحك وتقول لا احمد وهى قاعده جمبو علي الكنبة
ريهام :مكنتش مصدقة كلام اخواتك انك عصبي جدا
احمد : ليه ؟
ريهام : لانك عمرك ما اتعصبت عليا مع ان ليا تصرفات مجنونة
يقفل احمد البوم الصور ويشدها ويحضنها جامد ويبوسها من خدها وهو بيقول
احمد: لانى بحبك وكمان انا عارف انك مجنونة وانك مش تقصدى انك تتصرفي كده وكنت بنصحك وانتى مش بتكرريها يبقي اتعصب عليكى وازعلك ليه ؟وكمان معرفش اتعصب عليكى ومش عايز
يرجع احمد للواقع ويقفل الالبوم لانو مقدرش يكمل فكل صورة ليه ذكري معاها ويقوم ويدخل الاوضة يبص علي احلام وينام جمبها وتانى يوم الصبح ياخد احلام ويوديها لام ريهام ويروح الشغل ويخلص ويرجع ياخدها ويروح بيها يزور ريهام كان ديما لما يزورها ميعرفش يتكلم لكن ف اليوم ده فضل احمد ساكت لحد ما نام علي نفسو اليوم ده نام بدون ما يحلم بكوابيس وصحى الساعة 12 ف الليل قام احمد بص مش لاقي حد والدنيا ضلمة ومفيش غيرو هو واحلام والاموات بص للقبر وقام بحزن ومشي ووقف علي مسافة قصيرة ولف راسو وقال
احمد: مقدرش اعيش من غيرك نفسي ترجعى نفسي اكون بحلم وينتهى الكابوس ده
وبص تانى قدامو ومشي لكن عند القبر بدا حاجة تظهر شفافة واختفت وعند احمد رجع البيت وفتح الباب لكن اندهش من اللي شافو البيت مترتب وكل حاجة ف مكانها زى ما ريهام بترتب البيت كل مرة فضل احمد علي الباب مش عارف يدخل ولا لا ازاي ده يحصل ولكن قرر انو يدخل حط احلام بسرعة علي السرير ودخل علي الصالة كانت ضلمة واول ما فتح النور لاقي دينا ومحمود واهل ريهام واهلو ومعاهم شوية مش صحابو عاملين مفاجئة لان اليوم ده عيد ميلادو ابتسم احمد وسكت واحتفل معاهم ولما جه يطفي الشمع قالو اتمنى غمض عينو وانتمى ريهام ترجع لحياتو وبعد ماطفي الشمع وخلصت الحفلة ومشي الضيوف قعد مع نفسو علي الكنبة وقال
احمد(بحزن):عارف ان اللي اتمنيتو مستحيل بس ده اللي نفسي فيه بس للاسف مش هيحصل
في اليوم ده احمد نام علي نفسو وهو قاعد علي الكنبة بعدها بشوية فاق لاقي ريهام حاطة ايدها علي وشو ومبتسمة وبتقولو قوم ياحبيبي نام علي السرير عشان مش تبرد وفجائة اختفت قام احمد مفزوع من النوم بيبص ف البيت كلو وحط ايدو علي وشو مكان ما ريهام حطت ايدها وقال ف نفسو
احمد (مع نفسو): انا حاسس بلمسة ايدها علي وشى لالالالا ايه التخاريف دى مستحيل حلم وبس
قام احمد وراح علي الاوضة وقل ما يخدل بص وراه وهو لسه مش مصدق اللي حصل ودخل الاوضة باس احلام من راسها وفضل يبص ليها وهى نايمة زي الملاك
احمد (بحزن): مش عارف اذا كان ده خير ليكى ولا لا بس اكيد ربنا مخبيلك الخير ان شاء الله تصبحى علي خير يا حبيبتى
ونام احمد لحد ما جرس المنبه رن رفع ايدو بكل كسل وحطها فوق المنبه عشان يسكت ولما فقل المنبه سحب ايدو بكل كسل لحد السرير وفضل بنفس وضعيتو دقايق وبعدها بدا يقوم من النوم وقعد علي السرير سرحان
ريهام(مبتسمة): ترن ترن
يضحك احمد لمايسمع صوتها الناعم هى بتقلد المنبه
كانت ديما بتصحيه كده ولما يصحى كانت تبوسو علي راسو وتقولو
ريهام(متسمة):قوم ياقلبي يلا خد شاور والبس لحد ما الفطار يجهز
وقبل ما توصل عند الباب يكون احمد وراها ويمسكها من وسطها ويبوسها من خدها
احمد(بحب): بحبك
وبعدها يعمل نفسو سي السيد ويقول بلهجة الامر وهو بيضحك
احمد: اعملي الفطار بسرعة اياكى تتاخري وجهزى الهدوم بسرعة
ريهام(بتضحك): حاضر حاضر ياخويا روح انت خد الشاور والاكل يكون جاهز
كان احمد ديما يضحك لما ريهام تقلد مراه سي السيد وهى بتقول خد شاور ويفضل يتريق عليها
فاق احمد من سرحانو علي صوت ضحك احلام فضل يبصلها وهو مبتسم بحزن وراح قرب منها وشالها وقال
احمد: حبيبه بابا صحيت وكمان بتضحك ايه التغير المفاجئ ده اول مرة تضحكى الصبح من يوم ماما سابيتنا
وبعد اخر كلمة فضل ساكت وبيبص لبنتو بحزن شديد وحاول يضحك معها
احمد:احنا هنعيط ولا ايه ده احنا رجالة صح ولا لا يا حبيبة بابا؟
احمد حط بنتو علي السرير وقام ياخد شاور وبعدها لبس اي حاجة وبالصدفة دخل يشرب ميه لاقي المطبخ مترتب
احمد(مع نفسو): كتر خيرهم رتبو المطبخ مع الشقة امبارح انا لازم اشكرهم
راح وفتح التلاجة عشان يشرب لاقي الفطار محطوط ولبن احلام جاهز بس ناقص التسخين احمد اخد الاكل وحطو وسخنو هو ولبن احلام ولما كل حاجة جهزت راح اخد البنت وشربها اللبن ونامت وهو بدا يفطر بس اللي استغربلو ازاي والده ريهام عرفت ان احمد مش بيحب الملح ف الاكل بس سكت وقال ممكن ريهام تكون قالتلها وسكت وخلص اكل وقام يغسل ايدو وراح علي احلام ياخدها عشان يروح لبيت حماتو عشان تعتني بيها لحد ما يرجع من شغلو خرج احمد من البيت وهو بيبص وراه علي امل انو يشوف ريهام بتضحكلو كالعاده بس هو عارف ان ده مش هيحصل مسك الباب وبيقفلو وراه لاقي حاجة......
يارب البارت يعجبكم
في امان الله

إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#9

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عہآزفہه علے آوتہآر آلنہسہيآن
جميلة اوووى يا قمر فى انتظارك تكملى يا قمر بقيت القصة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتى 1
اسلوبك جميل ومشوق
انا متابعة معاكى باذن الله
سلمت يداكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاندي2012
بجد جميلة ومستنية الباقية
بس عرضي الخط عيني وجعتني
تسلم الايادي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قصرالاحلام
والله قصه جميله اوى
ومستنياكى كمان تبعتيلى الرابط اول باول
انا كان ليه بس تعليق على حاجه واحده بس
الخط تكبريه شويه لانى بتعب فى التدقيق وياريت يكون بدون خط تحت الكتابه غير كدا انتى مبدعه مبدعه مبدعه
متتاخريش علينا واحنا بانتظارك
البارت الجديد نزل يارب يعجبكم :)

إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#10

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

رووووعه

رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#11

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ♥الملكة نفرتيتي♥
رووووعه

رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))
مرسي ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : haayam
#12

افتراضي رد: اول رواية رعب ليا (( روح زوجتى ))

جميله جميله حبيبتى كملى
بس هى فين الرجاله دى يا ربى
هوه فى اخلاص حتى بعد الموت كدا
اه يا حبيبتى ما تتاخريش علينا فى انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : قصرالاحلام


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
[تصميمي] اول تصميم ليا بالفوتوشوب 2024 ، تصميم من فوتوشوبى جديد وحصرى منة الله احمد فواصل واكسسورات
[تصميمي] اول تجربه ليا فى الفوتوشوب اجمل بنوته فواصل واكسسورات
طريقة عمل عقد خرز اول تجربة ليا عقد من الخرز بالصور روزة اعمال يدويه لتزيين المنزل
اول موضوع ليا بيتزا بيتزا يارب يعجبكم ام يوسف الغالي المعجنات والفطائر
اول سؤال يخطر على بالك تسألوه ليا خاطفة القلوب فرفشة عدلات


الساعة الآن 05:57 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل