أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل




https://adlat.net/showthread.php?t=271616
4136 32
#1

حصرياً مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

عوده مره أخرى لهمسات قلوبكم وسحر أقلامكم
عوده للزمن الجميل زمن الرومانسيه الحالمه
احلا مسا على اجمل عدولات

انهاردة بما اننا فى فصل الشتا فصل الدفا والرومانسية ايه رايكم لو نعمل مسابقة خفيفة ولطيفة

عبارة عن قصة قصيرة من تخيلات العضو عبارة عن حوار بين طرفين

هو وهى

حوار فى صورة قصة قصيرة

ممكن يكون قصة عتاب

حب فراق

طب والمطلوب

عمل قصة قصيرة من تخيلات العضو فى صورة حوار بين هو وهى على ان يكون الحوار متضمن لمضمون الموضوع

ويكتب بجانب الموضوع

اسم تختاره المتسابقة من وحى خيالها

مدة المسابقة من1/1الى7/1

والجوائز المركز الاول

40نقطة تقيم زائد شهادة تقدير

المكز التانى والتالت

20نقطة زائد شهادة تقدير





وكل الشكر موصول لادارتنا الجميلة

هبة شلبى

الملكة نفرتيتى

ام الاء وبيان

يتم وضع روابط المواضيع هنا



إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#2

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

معاكي

مسابقة حلووووووووووة

إظهار التوقيع
توقيع : أنٌثًى ٱسًتُثًنٌٱئيّة
#3

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sale soso
معاكي

مسابقة حلووووووووووة
تسلمى يا سكرة ورينى شطارتك بقا

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#4

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)


ويكتب بجانب الموضوع

اسم تختاره المتسابقة من وحى خيالها
......

يعنى إيه؟؟!!
مش فهماها

إظهار التوقيع
توقيع : عمر ابانا وعائشه امنا
#5

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر ابانا وعائشه امنا

ويكتب بجانب الموضوع

اسم تختاره المتسابقة من وحى خيالها
......

يعنى إيه؟؟!!
مش فهماها
يعنى عنوان القصة يكون مناسب لمضمونها يعنى لو فراق اختارى عنوان يليق بكلمة فراق وهكذا وصلت يا قطة

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#6

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حنين الروح123
يعنى عنوان القصة يكون مناسب لمضمونها يعنى لو فراق اختارى عنوان يليق بكلمة فراق وهكذا وصلت يا قطة


تمام ياحبى
نسيت أنى اقولك ان المسابقه جميله
كالعادة زى كل مسابقتك
زى مانتى معودانا ياجوجى
تسلميلنا ياروحى


إظهار التوقيع
توقيع : عمر ابانا وعائشه امنا
#7

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

جميل حبيبتى بالتوفيق
إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#8

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

حلوة كتير و باذن الله معاكي
إظهار التوقيع
توقيع : احبك رغما عنك
#9

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

بالتوفيق للجميع
إظهار التوقيع
توقيع : روفيده حبيبتى
#10

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)
#11

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

فكرة حلوة بس ماليش في القصص انا انقل بس
إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#12

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

بس سؤال اكتبه فى قسم قصص-روايات -حكايات
إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#13

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

روعة ومبدعة
إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#14

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

بفكر اكتب ايه
إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#15

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

مسابقة رائع بالتوفيق للجميع

إظهار التوقيع
توقيع : sosobibicha
#16

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

حبيبتى هحط الرابط بعد شوية
إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#17

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

حلو يا جوجا عسى الاقي فكره عشان اكتب عنها
إظهار التوقيع
توقيع : صفاء الحياة
#18

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

اتفضلى اتمنى ينال اعجابك بعد مجهود ودى مشاركتى اتمنى تشوفيها
https://adlat.net/showthread.php?t=271676

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#19

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

https://adlat.net/showthread.php?t=271692
إظهار التوقيع
توقيع : احبك رغما عنك
#20

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

يارب تعجبك عسولة
https://adlat.net/showthread.php?t=271701

إظهار التوقيع
توقيع : أنٌثًى ٱسًتُثًنٌٱئيّة
#21

Dp14 رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

هيتحقق حبيبتى ان شاء لله
#22

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

معاكي لوقدرت ان شاء الله
إظهار التوقيع
توقيع : دوما لك الحمد
#23

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

مسابقة حلوة ياعمري
مثل ما عودتينا
بالتوفيق للعدولات


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#24

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

بالتوفيق مسابقة حلوة خالص
إظهار التوقيع
توقيع : Nada Ndod
#25

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

جوجا اتفضلي يا اختي القمر يا رب تنال اعجابك

حب وضياع وعائله ... (قصه قصيره من تاليفي)



إظهار التوقيع
توقيع : صفاء الحياة
#26

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

كيف اشترك
#27

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

تفضلي
https://adlat.net/showthread.php?t=271843

إظهار التوقيع
توقيع : دوما لك الحمد
#28

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

ممكن اكون معاكم انا بحب المسابقات
إظهار التوقيع
توقيع : zowra
#29

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

انهاردة بما اننا فى فصل الشتا فصل الدفا والرومانسية ايه رايكم لو نعمل مسابقة خفيفة ولطيفة

عبارة عن قصة قصيرة من تخيلات العضو عبارة عن حوار بين طرفين

هو وهى

حوار فى صورة قصة قصيرة

ممكن يكون قصة عتاب

حب فراق

طب والمطلوب

عمل قصة قصيرة من تخيلات العضو فى صورة حوار بين هو وهى على ان يكون الحوار متضمن لمضمون الموضوع

ويكتب بجانب الموضوع

اسم تختاره المتسابقة من وحى خيالها

مدة المسابقة من1/1الى7/1
..
يا عدولات القصه من تاليفكن وتكون قصيره

إظهار التوقيع
توقيع : صفاء الحياة
#30

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

جوجو حبيبتى بحييكــى على أفكارك الروعه
ويسعدنى أنى اشارك معاكى
......
واتفضلى مشاركتى فى المسابقه يارب تعجبك

غيرة .. خصام .. صلح .. حب وود { حال المحبين فى الشتاء }

إظهار التوقيع
توقيع : عمر ابانا وعائشه امنا
#31

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

الموضوع رررررررررااااااااااااائئئئئئئئئئئئئئئئععععععععععع شكررررررررراااااااااااا

#32

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

شكرا على المسابقة
#33

افتراضي رد: مسابقة قسم القصص والحكايات (قصة قصيرة)

شكرا على المسابقة الرائعة

أدوات الموضوع


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
تكريم الفائزات فى مسابقة قسم القصص والحكايات حنين الروح123 مسابقات الاقسام
قصة البستانى والتعلب,قصة قصيرة جميلة جدا للاطفال ,قصة جميلة بها حكمة اجمل شقاوة آنثى حواديت وقصص الاطفال
مسابقة قسم القصص والحكايات لشهر ديسمبر حنين الروح123 مسابقات الاقسام
مسابقة قصة قصيرة بقلمك اوزاريس المنتدي الادبي
مسابقة لغات عدلات2 (اجمل قصة) محبة صديقاتها لغات عدلات - تعليم لغات loghat


الساعة الآن 04:57 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل