أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



مشاهدة نتائج الإستطلاع: ايه رايك
جامد اخر خمس حاجات ومشوقه
  • 12
  • 85.71%
12 85.71%
حلوه بس مش مشوقه
  • 2
  • 14.29%
2 14.29%
مشوقه بس م اوي يعني
  • 1
  • 7.14%
1 7.14%
وحشه حولي في واحده تانيه
  • 0
  • 0%
0 0%
وحشه اوي متفكريش تكتبي تاني
  • 0
  • 0%
0 0%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 14. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

https://adlat.net/showthread.php?t=291741
1679 29
#1

افتراضي !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

اول روايه ليا عايزا تشجيع يا بنات
المقدمه
تعلم الكثير قبل الاوان تعلم ان القلب هو
ضعف كل انسان
تعلم كيف يسحب ثقته فى من لايستحق





كيف يفرق بين الكذب وقول الحق
كيف ينسى من خانه ومن ذبل قلبه قبل اوانه
كيف ينسى اشخاصا تعيش لتجرح ولا تعطى لغيرها
فرصه لكى يفرح
وعدت اتذكر كيف كنت
وتذكرت وتذكرت وتذكرت ..........
ونظرت الى نفسى .........
فعلمت ان كلا منا يولد بداخله ملاك لا يعرف معنى الظلم والهلاك
ملاك لا يعرف كيف يخون ولد بداخله قلب حنون
ونزلت روحه من السماءكقطرة من الندى
نزلت طاهرة لا تحمل سوا الصفاء والهدى
نزلت تتعامل مع قلوب كالجمر قلوب فقدت
احساسها ووعيها كشاربى الخمر
فى هذه الدنيا ليس بيد احدنا خيار
عليك تحمل الكذب والخداع والمرار
عليك ان تثق بنفسك ولا تطيع قلبك انها دنيا البشر
التى اختفى منها الامان
وفقد معنى التسامح والغفران
.........
عايزا تشجيع يا عوياال اول روايه ليا
وقيمي



إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#2

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

البارت الاول
:::::::::::::::::
ناديه:قومي روحي الكلية قومي بلا وجع قلب
سيلين:حاضر يا ماما قيمه
(سيلين بنت عندها 20سنه عينيها لونها عسلي فاتح وفي الشمس بتبقي قلبه علي اصفر كداا ديما
نفسها تكون كاتبه )
(ناديه ام سيلين عندها 45 سنه بس تحسيها 20 سنه)
ناديه:انجري يلا
سيلين:حاضر
::::::::::::::::::::::::::::::::::
سيلين في الكليه (هندسة)
سيلين:ايمييييييييي وحشتيني موت
ايمان:قلبي قلبي قلبي مجتيش امبيرح ليه بقي
ايمان بنت عندها 20 سنه عينيها ملونه بتحب سيلين جدااا)
سيلين:معلش بقي ماما كانت عايزاني اعمل البيت واغسل الموعين
ايمي:طب ما باكينام وشاهينام موجودين
باكي وشاهي اخوات سيلين بيكرهوها موت ورخمين اوي في كليه تجاره باكي 20 سنه وشاهي 21
سيلين:باكي وشاهي انتي بتحلمي ولا اي
ايمي :ياستي ربنا يهدي اااه بقي ولؤاي عامل اي صح
(لؤاي:17 سنه اخو سيلين بيحب سيلين اوي وهي بحبو اوي)
سيلين اوسووو علشان نخطصر:وللهي لولو ده العسل كلو ومفيش منوا اتنين كل لما يحصل حاجه يدافع عني بحبو اوي
ايمي:ربنا يخليهولك ويديم المحبه يارب
سيلين:يارب يا قلبي صح عمله اي بقي
ايمي:الحمد لله
سيلين:طب تعالي المحاضره هتبداء
ايمي:تعالي
::::::::::::::::::::::::::::::::
وهما مروحين الدنيا مطارت جامد اوي سو وايمي فضلو يلعبو كتير ممكن لحد الساعه 10
ومكنوش حسين بلوقت
ايمي :نهار ابيض الساعه 10 الا ربع ماما هتقلق عليا جامد والتلفون فاصل
سيلين:اباااااش دي ماما هتنفخني اجري يا بت
:::::::::::::::::::::::::::::::::
في بيت ايمي
طق طق طق ده خبط الباب
اناس:اكيد دي ايمان بنتي اكيد
بعد ما راحت تفتح الباب لقت ايمان خارقانه في المطر
اناس:ايمان مالك يا قلبي اي الي عمل فيكي كداا
ايمي:معلش يا اماما وللهي واحنا مروحين انا وسيلين الدنيا مطرت فضلنا نلعب والوقت اخدنا
اناس:خلاص يا قلبي اهم حاجه انك اجيتي بلسلامهادخلي غيري ونامي ارتاحي بس كلي الاول
ايمي:حاضر يا قلبي
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
في بيت سيلين
طق طق طق طق
ناديه:اصبر اصبر
فتحت الباب لقت سيلين
ناديه:انتي اي الي اخرك كده مش المفروض تغسلي السجاجيد والهدوم ولا اي
سيلين:انا اسفه يا ماما وللهي واحنا مشين الدنيا مطارت وفضلنا نلعب انا وايمي
ناديه:تلعبي مين يا بنت ال.... وبوم علي وش سيلين
حازم:انتي بتعملي في البنت كده ليه قلتلك الوقت فات من غير ما تحس
سيلين:طلعت علي غرفتها وهي بتعيط
وكل ده كان شايف الموضوع لؤاي وباكي وشاهي
لؤاي طلع يجري علي غرفت سيلين
:::::::::::::::::::
لؤاي:سيلين افتحي افتحي علشان خطري بالله عليكي لو بتحبيني افتحي
سيلين من ورا الباب بصوت باكي :سبني لوحدي
لؤاي:يعني انتي مش بتحبيني ولا حاجه زي ما قولتي
سيلين وهي بتفتح الباب: ليه هتكلم وتقول مت
لقت لؤاي رماها في حضنو وقلها:متعيطيش اوعي تعيطي انتي عارفه ان دمعه منك متسواش
ضافر منهم
حازم ابو سيلين اجه في الوقت ده وهي بتعيطولؤاي بيعيط بس مش عايز يبين ل سو
حازم:خلاص يقي يا سوسو بطلي عياط بقي
طب علشاني
لؤاي:يلا بقي اضحكي
حازم :طب انزلي العبي انتي ولولو تحت شويه
سيلين فجاءه:بجد
لؤاي وحازم:ههههههههههه بجد قومي بقي
سيلين حضنت بباها
بحبك اوي يا بابا
لولو وسو وهما مشين بيضحكو
ناديه:ريحين فين
لولو:بابا قلنا ننزل نتمشه
ناديه:لا ياحبيبي مفيش مرواح لحتي اقعدو اتنيلو ذاكرو
حازم:روحو يا حبيبي وانا هتصرف
لولو وسيلين جريو قبل ما ناديه تتكلم
ناديه:انت ليه بتعامل البت كده دي عايزه ضرب الجزم
حازم:روحي شوفي بناتك بيعملو اي في الغرفه بتعتهم وتعالي اتكطلمي يا هانم
ناديه:يعملو الي يعملو دي حريه شخصيه
حازم:خلاص يبقي سيبي البت في حاله بقي
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
عند لولو وسو
لولو:سوسو تفتكري هي ليه ماما بتعمل فيكي كداا
سو:وللهي ما اعرف انا عمري ما حسيت ان انا بنتها
لؤاي:يا ستي ربنا يهدي
لولو:هااار ابض شوفي بنت ال.....
سوو:مين دي ياد
لولو:.........
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
نكمل بكره تبعوني وقيمو بقي
بارت طويل وملظلظ اهو

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#3

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

افييييييييش حد
إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#4

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

رؤؤؤؤؤعة
إظهار التوقيع
توقيع : ملامح خجولة
#5

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملامح خجولة
رؤؤؤؤؤعة
شكرا يا سكره ده من زوقك♥
شكرا لمرورك الراقي

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#6

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضوء القمر1
شكرا يا سكره ده من زوقك♥
شكرا لمرورك الراقي
عفوااا ياحلوة

إظهار التوقيع
توقيع : ملامح خجولة
#7

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملامح خجولة
عفوااا ياحلوة
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#8

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

استمرى يا جميل
#9

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

حللللللوة روووعة حبيبتي
إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#10

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

جامدة جداااا روووووووووعة حبيبتي باتوفيق
#11

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

شكل القصه شيقه كملى متابعه ان شاء الله
إظهار التوقيع
توقيع : بياض الثلج
#12

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام عبده٢
شكل القصه شيقه كملى متابعه ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sa3ida
جامدة جداااا روووووووووعة حبيبتي باتوفيق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ترنيمة أمل
حللللللوة روووعة حبيبتي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodeismail
استمرى يا جميل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملامح خجولة
رؤؤؤؤؤعة
نورتوني هنزل البارت في الميعاد الي نزلت فيه امبيرح كدا يا سكرات
نورتوني♥

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#13

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

جمييييييييل حبيبتى ربنا معاكى
إظهار التوقيع
توقيع : mero waleed
#14

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

بناااااااات اسفه ع التاخير
بس ولله عندي ظروف :"(

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#15

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

البارت التاني
لولو :هي مش دي باكي
سوو:ايواا
لولو:نهاردها اسود
سوو:اهد لسه هتكمل الكلام اوباااا هو مش ده تامر
لولو:مش بقول نهار اسود
لولو قرب من باكي:اي ده اي ده مش معقول باكي وتوتو مرااا ولحد
تامر وباكي في صوت واحد:لؤاي
لؤاي:اي ده شكلكم مش فرحنين ان اانا جيت طب خلاص همشي بقي ولا اي يا باكي
باكي:استني بس انتي فاهم غلط ده انا جايه اخد منو كتب علشان الكليه
لؤاي:اي ده هو مش انتي مدخلتش كليه ولا اي يلا بتضحك عليا
قدامي يا زباله
باكي:استني بس
لولو:سمعتي قلت اي
يلا يا سلين
مشيو وراحو البيت
لؤاي:بابا بابا انتب فين يا حج
حازم:نعم يا ابني في اي
لؤايك اتفضل انا وسيلين واحنا في البحر شفت الاستاذه وقفه مع سي تامر
باكي:لا يا بابا ده كداب
حازم:اخرسي يا زباله وبوووووووووم بلقام
وبعدييييييييين بووووووووووم كانت دي وقعت حازم
سيلين:بااااااباااااااااااااا بابا فوق بابا في اي
الكل راح عند حازم
لؤاي:بابا فوق مينفعش تسبني لوحدي بابا فوق
سيلين :اسكت يا لؤاي بابا كويس هيقوم ومش هيحصلو اي حاجه
وبعد ما الاسعاف اجت
في المستشفي سيلين ولؤاي كانو منهارين والباقي عادي يعني مش فارق معاهم
لؤاي:انتو معندكوش دم بابا مرمي في العمليات وانتو قعدين ع التلفون اي مفيش اي رحماا خالص حرام عليكم حرام
سيلين:اهداا يا لؤاي خلاص مش كداا
الدكتور خرج في الحظه دي
جري لؤاي وسيلين ع الدكتور خير يا دكتور
الدكتور:هز الحمد لله كويس هي كانت بس ازمه عصبيه بسيطها بسبب صدمه ياريت تخلو يرتح وميتعرضش لاي ضغط في الفتراا دي
الكل:حاضر يا دكتور
سيلين ولؤاي:ممكن ندخل
الدكتور:اكيد بس مش فطراا طويله
سيلين:حاضر
سوو لولو :بابا الف حمد لله علي السامه انت كويس
حازوم:الحمد لله يا ابني بخير اهدو انتو بس
لؤاي :حاضر انت بس قوم بلسلامه يا قلبي
حازم:سيلين عايزك في موضوع
سيلين:خير يا بابا في حاجه
حازم بص ل لؤاي بمعني اطلع برااا ههههههه
حازم:انتي كبرتي يا سيلين ولازم تعرفي حاجه مهما اوييي
سوو:خير يا بابا قلقتني
بجد اسفه البارت قصير بس ولله عندي ظروف
هنزل بارت تاني اهو

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#16

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

البارت التالت
........
حازم:انتي كبرتي يا سيلين ولازم تعرفي حاجه مهما اوييي
سوو:خير يا بابا قلقتني
حازم:سيلين انتي مش احم احم ااحم احم احم احم احم بيكح يعني
سيلين:خير يا بابا في ايه يا دكتور دكتور
الممرضه:ايه الي حصل
سو:مش عارفه هو كان كويس وفجاة بداء يكح جااامد
الممرضه:يادكتور محمد يا دكتور
محمد:اتفضلي يا انسه يعد ازنك
سيلين:حاضر
محمد:جيهان اندهي علي مصطفي بسرعه
الممرضه جيهان:حاضر
جيهان عم عبده انده علي مصطفي
عم عبده :حاضر
سيلين وهي بتفتح الباب:اااااااااه
مصطفي:انا اسفه مشفتكيش
سيلين:لا عادي ولا يهمك
كل ده وسيلين وقفه قدام الباب مش بتتحرك
مصطفي:بعدازنك ممكن اعدي
سو:اسفه اتفضل
ودخل الي الغرفه
وبعد ساعه ونص
خراج مصطفي
سيلين و لؤاي:خير ايه الي حصل
مصطفي وعلي وجه تعبير حزين:للاسف المريض في غيبوبه
وقبل ما يكمل الكلمه كنت سيلين غيبه عن الوعي
وبعد 3ساعت من المحولات لتفوق سيلين
سيلين:ااه دماخي هو ايه الي حصل انا فين
لؤاي ومصطفي :حمدل ع السلامه
لؤاي:انتي كويسه
سو:الحمدلله .وبدأت تفتكر:هو بابا فاق
مصطفي:احنا لسه منعرفش هو هيقعد قد ايه مفيش عليكي غير انك تدعيله.وخرج من الغرفه
سيلين:استنه
مطفي:نعم
سو:هو ينفع اروح ل بابا
مصطفي:امممممم هفكر
سيلين بنظرة غضب
مصطفي:خلاص متزورقش ياعم روحي
سيلين بضحكه خفيفه:شكراا
لؤاي:اتنين لمون لو سمحت.ايوا وبعدين مش هنروح ل بابا
مصطفي:هههه انا ماشي
لؤاي:ماشي يعرج
مصطفي:ركبه تكسي
سيلين: فين المون يا عم عبده
لؤاي ومصطفي:ههههههههههههه يلا يا خفيفه
راحت سيلين عند باباها
سو:بابا فوق بقي
ولله لو فوقت هعملك نص كيلو او ربع كيلو ورق عنب هههه بس فوق
لؤاي:انا جعان
سيلين:اطلع براا
وبعد ما طلع
سو:بابا انت عارفه اني مش هقدر اعيش من غيرك انا مليش اي حد في الدنيا وانت شايف ماما
وانت الوحيد الي بتقدر تبعدها عني من غيرك مش هقدر اعيش فوق بقي ي بابا فوق فوق حرام عليك
اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ
نبعد عنها شويه ونروح ل مصطفي
مصطفي 25 سنه كليه طب بعد ما خلص علي طول اشتغل ما محمد باباه في المستشفي
وكان طبعا اخد كورسات كتير ل الطب
مصطفي:الو ايوا يا اياد
اياد صاحب مصطفي رالانتيم في كان في كليه هندسه وبقي مهندس مدني
اياد:ايوا يا صحبي عامل ايه ولا اقولك ايوا يا صاصا
صاصا:اخرسي يا اولفتبدل ما تزعلي مني(بصوت بنات
اياد:طب مش هنتقابل النهارده يا حبيبي
صاصا:عيب كدا يا اولفت انا مش فاضي عندي زباين
اياد:ماشي يا حبيبي نتقابل بعدين
صااصا:بس يا بنتي لحد يفهمنا غلط هههه
اياد:ماشي يا حبيب اولفت اموووووووه
مصطفي:اموووووووووه
وبعدين مصطفي سمع صوت حد بيخبط
مصطفي:اولفت خليك معايا ثواني.اتفضل
سيلين:دكتور ممكن من وقتك ثواني
صاصا:اتفضلي
سيلين باكيه:هو بابا ممكن يفوق امتي
صاصا:اهدي بس هو اكيد قريب حالته مش وحشه اوي يعني
سيلين:شكرا وقامت وقفت
صاصا:استني ثواني وجاب منديل .اتفضلي
سيلين مبتسنه:شكرا ومشيت
صاصا:ايوا يا بني
اياد:رصيد امي مش ببلاش يا روح النونه
صاصا :معلش يا اولفت
في بيت سيلين بعد ما روحت
سو:انا رايحه انام يا لولو عايز حاجه
لولو:لا وانا كمان هنام
سو:اوكي احبي
ناديه ام سيلين فكرنها:رايحه فين يا روح النونه بلميبه بتاعتك
سو:بي يا ماما انا جايه تعبانه وهموت و انام فارجوجي سبيني في حالي
ناديه:اسيبك في حالك مين يا ام العريف واودي مصبتك فين
مصيبه ايه بقي يا بشر انا عملتلك حاجه يا ستي
ناديه:مصيبه ايه امال.......... .
.............
..........
....كل ده ومش مصيبه امال المصيبه تبقي ايه يا بنت ال......
سو:انتي ازاي بتقولي كداا انا عمري ما اعمل حاجه زي كداا وانتي عارفه كويس
لؤاي نزل ع الصوت
ناديه:اطلعي برا بيتي يا حيوانه براااا
لؤاي ايه الي بتقوليه ده يا ماما انتي ازاي تقولي كدااا
ناديه:براا انت كمان يلا برااا
وزقتهم هما التنين ع الباب
.............. ..
انا كدا عداني العيب وازح الدور عليكم بقي

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#17

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

جمييييييييييل ياالاء
#18

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

ممـــتااز يـ بطـتتى .. ♥

إظهار التوقيع
توقيع : NoUr♥
#19

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero waleed
جميييييل حبيبتى ربنا معاكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodeismail
استمرى يا جميل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sa3ida
جامدة جداااا روووووووعة حبيبتي باتوفيق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام عبده٢
شكل القصه شيقه كملى متابعه ان شاء الله
نزلت بارتين يا سكر

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#20

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

حللللوة عمري كمليها
أنا من عشاق الروايات

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#21

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sukrah_ana
نزلت بارتين يا سكر
ممتاز بقى
انا قررت اتابعها بغض النظر عن الاخطاء الاملائىه الكتير
بسس كويسه والله
حاسه ان القصه دى واقعيه ش عارفه ليه
وان الاشخاص دول حقيقين صح انا ؟.

إظهار التوقيع
توقيع : Naksha
#22

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

حلوة يا قمر بس لقتها منقولها
إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#23

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

حلو يا لوو
مع اني قريتها قبل كدا : )

إظهار التوقيع
توقيع : ♥mnoon♥
#24

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

رووووووووعة ي قمر تسلمى

إظهار التوقيع
توقيع : توتة واحلى بنوتة
#25

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

يلا يا حب كملي
حلوه اوووي

#26

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

هييييييح انا رجعتلكم مع بارت جديد الحمد لله يارب يعجبكم وتقولولي توقعتكم
البارت الرابع
.........
في بيت سيلين بعد ما روحت
سو:انا رايحه انام يا لولو عايز حاجه
لولو:لا وانا كمان هنام
سو:اوكي احبي
ناديه ام سيلين فكرنها:رايحه فين يا روح النونه بلميبه بتاعتك
سو:بي يا ماما انا جايه تعبانه وهموت و انام فارجوجي سبيني في حالي
ناديه:اسيبك في حالك مين يا ام العريف واودي مصبتك فين
مصيبه ايه بقي يا بشر انا عملتلك حاجه يا ستي
ناديه:مصيبه ايهاقولك مصيبه ايه
الكلام الي قولتيه ل بنتك في الجامعه ياروح امك
اوريكي الكلام الكلام ده اتبعت ل احمد الي كان هيخطب اختك واسمك مكتوب تحته ياروحي
"احمد اوعي تتجوز شاهي اوعي انا بحزرك شاهي بتشتغل في شغلانه زباله وانت عارف هي ايه كويس وكمان هتوقعك في مشاكل انت ملكش دعوه بيها وممكن كمان
تاخد منك فلوس وتخلعك ابعد عنها احسنلك انا بحظرك يا احمد
سيلين حازم
.كل ده ومش مصيبه امال المصيبه تبقي ايه يا بنت ال....
سو:انتي ازاي بتقولي كداا انا عمري ما اعمل حاجه زي كداا وانتي عارفه كويس
لؤاي نزل ع الصوت
ناديه:اطلعي برا بيتي يا حيوانه براااا
لؤاي ايه الي بتقوليه ده يا ماما انتي ازاي تقولي كدااا
ناديه:براا انت كمان يلا برااا
وزقتهم هما التنين ع الباب
وقفلت الباب جاااامد
لؤاي راح خابط الباب بأقصه قوه عنده
:هنعمل ايه دلوقتي
سيلين:تعالي نروح ل بابا
لؤاي:تعالي
ولما وصلو
سيلين بتفتح بابا المستشفي:اااااه
مصطفي:ولتاني مرا اسف ولله انتي الي طلعالي في كل مكان
لؤاي:هههه انتم فيه ايه كل شويه اااااه اسف مشفتكيش وربنا مسخره
سيلين:امشي ادامي
لؤاي:امسي ادامي
مطفي:خرب بيتكم مسخره انتم الاتنين
لؤاي :ما انا عارف
مصطفي:طب سلام عايز حاجه
لواي و سو:سلام
ودخلو المستشفي
وبعد ما دخلو الغرفه نام لؤاي ع الكنبه وسيلين صلت العشاء ونامت ع الكرسي جنب باباها
وفي الصباح الباكر(لغه عربيه فصحه كمان اي خدعه)
استيقظت سيلين الساعه ال5 صباحا
وبعدين غسلت وشها وراحت باست ايد ابوها وحطت دماخه جنبه ع السرير
ولؤاي صحي ع المنظر
لؤاي:قومي اتوضي وصلي يا سيلين
قامت سيلين دامعه:بس بابا وحشني اوي واترمت في حضن لؤاي زفضلت تعيط تعيط
وبعدي لؤاي وهو بيمسحلها دموعها:اهدي بس وامسحي دموعك وقومي صلي الفجر
سيلينن:حا حاضر
لؤاي انا هروح اجيب حاجه نكلها
ومشي
وبعد ما سيلين صلت سمعت صوت حد بيخبط
اتفضل
مصطفي:اهلا ايه مفيش اخبار جديد عن استاذ حازم
سيلين:للاسف لاحزينة
مصطفي:متخفيش اكيد هيكون كويس ان شاء الله خير
سيلين:شكرااابتسامة
وفي الحظه دي دخل لؤاي
لؤاي:ايه ده دكتور مصطفي هنا حماتك بتحبك تعاله كل معايا
مصطفي:لا شكرا ب الهنا والشفا
لؤاي:لا ازاي دي بيتزا ياعم متتكسفش عادي مفيش حد غريب يعني
مصطفي:المرا الجايه اصل عندي مريض عايز حاجه
لؤاي:لا شكرا بس اعمل حسابك ع غدوه كداا
مصطفي:ان شاء الله
...... ........
في بيت ايمان
ايمان:ماما انا هروح المستشفي لان ابو سيلين تعبان وفي غيبوبه ومامت سيلين تردتها من البيت
ام ايمي:حاضر يا حبيبتي ربنا يشفي بس هي الست دي معندهاش قلب كدا خالص
ايمان:يلا ملناش دعوه سلام يا حبي
ان ايمان:سلام اقلبي
>..
في بيت سيلين
شاهي:ماما تفتكري احمد خلاص هيحل عني بعد الي عملنا ده
ناديه:اكيد يا قلبي وبكدا محدش هيحس ان احنا الي مخطاطين ل انكم تسيبوه بعض و سيلين هتشيل اليله لوحده
شاهي:احسن تستاهل الضرب
ناديه:طب روحي ناميلك شويه يا حبي
شاهي:اوكي اروحي
...
لؤاي: تعالي جيبلك بيتزا هتكلي صوبعك وراها
سيلين:يارب ما تكونش من شيخ البلد زي المرا الي فاتت سممتني فاكر
لؤاي:هههه فاكر كلي وانتي سكته بقي
سيلين:او
لؤاي:مالك سكتي ليه
كل ده و سيلين متنحه
سيلين:شوف بنفسك
لؤاي متنح
شخص:......
لؤاي:...
سيلين:>>>>>>>>>>>>>>>>>>
شخص:.
سيلين:..........
لؤاي:.
ألشخص:.......
هكمل

إظهار التوقيع
توقيع : (♥♥ح̀́ج̀́آ̀́ب̀́ﮯ حياتي♥♥
#27

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

روعه كتير
#28

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sukrah_ana
هييييييح انا رجعتلكم مع بارت جديد الحمد لله يارب يعجبكم وتقولولي توقعتكم
البارت الرابع
.........
في بيت سيلين بعد ما روحت
سو:انا رايحه انام يا لولو عايز حاجه
لولو:لا وانا كمان هنام
سو:اوكي احبي
ناديه ام سيلين فكرنها:رايحه فين يا روح النونه بلميبه بتاعتك
سو:بي يا ماما انا جايه تعبانه وهموت و انام فارجوجي سبيني في حالي
ناديه:اسيبك في حالك مين يا ام العريف واودي مصبتك فين
مصيبه ايه بقي يا بشر انا عملتلك حاجه يا ستي
ناديه:مصيبه ايهاقولك مصيبه ايه
الكلام الي قولتيه ل بنتك في الجامعه ياروح امك
اوريكي الكلام الكلام ده اتبعت ل احمد الي كان هيخطب اختك واسمك مكتوب تحته ياروحي
"احمد اوعي تتجوز شاهي اوعي انا بحزرك شاهي بتشتغل في شغلانه زباله وانت عارف هي ايه كويس وكمان هتوقعك في مشاكل انت ملكش دعوه بيها وممكن كمان
تاخد منك فلوس وتخلعك ابعد عنها احسنلك انا بحظرك يا احمد
سيلين حازم
.كل ده ومش مصيبه امال المصيبه تبقي ايه يا بنت ال....
سو:انتي ازاي بتقولي كداا انا عمري ما اعمل حاجه زي كداا وانتي عارفه كويس
لؤاي نزل ع الصوت
ناديه:اطلعي برا بيتي يا حيوانه براااا
لؤاي ايه الي بتقوليه ده يا ماما انتي ازاي تقولي كدااا
ناديه:براا انت كمان يلا برااا
وزقتهم هما التنين ع الباب
وقفلت الباب جاااامد
لؤاي راح خابط الباب بأقصه قوه عنده
:هنعمل ايه دلوقتي
سيلين:تعالي نروح ل بابا
لؤاي:تعالي
ولما وصلو
سيلين بتفتح بابا المستشفي:اااااه
مصطفي:ولتاني مرا اسف ولله انتي الي طلعالي في كل مكان
لؤاي:هههه انتم فيه ايه كل شويه اااااه اسف مشفتكيش وربنا مسخره
سيلين:امشي ادامي
لؤاي:امسي ادامي
مطفي:خرب بيتكم مسخره انتم الاتنين
لؤاي :ما انا عارف
مصطفي:طب سلام عايز حاجه
لواي و سو:سلام
ودخلو المستشفي
وبعد ما دخلو الغرفه نام لؤاي ع الكنبه وسيلين صلت العشاء ونامت ع الكرسي جنب باباها
وفي الصباح الباكر(لغه عربيه فصحه كمان اي خدعه)
استيقظت سيلين الساعه ال5 صباحا
وبعدين غسلت وشها وراحت باست ايد ابوها وحطت دماخه جنبه ع السرير
ولؤاي صحي ع المنظر
لؤاي:قومي اتوضي وصلي يا سيلين
قامت سيلين دامعه:بس بابا وحشني اوي واترمت في حضن لؤاي زفضلت تعيط تعيط
وبعدي لؤاي وهو بيمسحلها دموعها:اهدي بس وامسحي دموعك وقومي صلي الفجر
سيلينن:حا حاضر
لؤاي انا هروح اجيب حاجه نكلها
ومشي
وبعد ما سيلين صلت سمعت صوت حد بيخبط
اتفضل
مصطفي:اهلا ايه مفيش اخبار جديد عن استاذ حازم
سيلين:للاسف لاحزينة
مصطفي:متخفيش اكيد هيكون كويس ان شاء الله خير
سيلين:شكرااابتسامة
وفي الحظه دي دخل لؤاي
لؤاي:ايه ده دكتور مصطفي هنا حماتك بتحبك تعاله كل معايا
مصطفي:لا شكرا ب الهنا والشفا
لؤاي:لا ازاي دي بيتزا ياعم متتكسفش عادي مفيش حد غريب يعني
مصطفي:المرا الجايه اصل عندي مريض عايز حاجه
لؤاي:لا شكرا بس اعمل حسابك ع غدوه كداا
مصطفي:ان شاء الله
...... ........
في بيت ايمان
ايمان:ماما انا هروح المستشفي لان ابو سيلين تعبان وفي غيبوبه ومامت سيلين تردتها من البيت
ام ايمي:حاضر يا حبيبتي ربنا يشفي بس هي الست دي معندهاش قلب كدا خالص
ايمان:يلا ملناش دعوه سلام يا حبي
ان ايمان:سلام اقلبي
>..
في بيت سيلين
شاهي:ماما تفتكري احمد خلاص هيحل عني بعد الي عملنا ده
ناديه:اكيد يا قلبي وبكدا محدش هيحس ان احنا الي مخطاطين ل انكم تسيبوه بعض و سيلين هتشيل اليله لوحده
شاهي:احسن تستاهل الضرب
ناديه:طب روحي ناميلك شويه يا حبي
شاهي:اوكي اروحي
...
لؤاي: تعالي جيبلك بيتزا هتكلي صوبعك وراها
سيلين:يارب ما تكونش من شيخ البلد زي المرا الي فاتت سممتني فاكر
لؤاي:هههه فاكر كلي وانتي سكته بقي
سيلين:او
لؤاي:مالك سكتي ليه
كل ده و سيلين متنحه
سيلين:شوف بنفسك
لؤاي متنح
شخص:......
لؤاي:...
سيلين:>>>>>>>>>>>>>>>>>>
شخص:.
سيلين:..........
لؤاي:.
ألشخص:.......
هكمل
روووووعه كملي
مع اني عارفه اللي بعديها هههه

إظهار التوقيع
توقيع : cool'Princess
#29

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

ابقي اقتبسيني يا بت
إظهار التوقيع
توقيع : Do★do
#30

افتراضي رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!

رد: !!♥!!حقا لم يعد بأمكاني!!♥!!بقلمي!!♥!!
إظهار التوقيع
توقيع : حياه الروح 5


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
ترامب يعد بطرد حتى ثلاثة ملايين لاجئ غير شرعي..ومستشاره يستبعد مشاركة ابناء الرئيس ال حڸآۉة آڸرۉح اهم الاخبار - اخبار يومية
غيتس: اوباما لم يعد مقتنعا باستراتيجيته في افغانستان سارة سرسور اهم الاخبار - اخبار يومية
أعضاء النيابة: المستشار طلعت عبد الله لم يعد هو النائب العام ولن نتعامل معه مطلق شمس لا تغيب اهم الاخبار - اخبار يومية
استرجلي ايتها الفتاة فلم يعد هناك رجال لولو حبيب روحي حكم واقـوال
كيف تكتشفي انه لم يعد يحبك!!! اليكى بعض الاشارات حسناء الثقافة والتوجيهات الزوجية


الساعة الآن 09:14 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل